2013年7月31日 星期三

暑假第N炮節目 – 參觀虎爸公司

逛虎爸公司都算係野人0既暑假活動?!?!?!?!


 


無錯!!!!!!


 


唔知你地小朋友0個時有冇去過自己爸爸工作0既地方呢????


 


野人公公係一個貨櫃車司機……


 


我記得細個0個時,間唔時就會坐佢車去遊車河


 


而家諗番都會覺得係一段快樂回憶......


 


可能去父母工作0既地方,都可以係一個幾好0既親子活動:P

分分鐘有機會......你0既仔女會因此而崇拜你~~~~~~哈哈~~~~~~~~







小虎公司鄰近MegaBox,所以順道去逛逛


 


(又去逛商場…….係咪要行唒所有商場先安落-__-)


 


是日帶野人去食左呢間佈置到吸引小朋友0日和號壽司料理吃飯


 


日和號絕大部份座位都設計成一個車廂


 


而車廂0既佈置主題,每過一段時間都會更換


 


今期係我個時代0足球小將


 


野人當然唔知足球小將係乜東東啦,不過車廂設計就0岩唒佢地:D


 


MegaBox有小孩良伴---->TOYSRUS


 


野人又去揀定下次儲夠貼紙會買0既心頭好:)


 


其實每次儲夠貼紙買禮物前,都已經去左無數咁多次類似TOYSRUSD玩具店


 


即係野人會無數次模擬揀禮物直至儲夠貼紙


 


佢地會因應自己0個段時間玩0既野而作出唔同0既選擇


 


所以到真係儲夠貼紙買禮物0個時,好大機會同原本話要買0既野已經完全唔同!!!!!!!


 


雖然佢地明知唔係次次都可以買野,但係每次都揀得/玩得好入神!!!!!


 


STICKER SCHEME帶俾我同虎爸最大0既好處就係…..


 


唔使樣衰衰咁叫野人放低玩具離開TOYSRUS(見過無數小孩C都唔肯走!!!)


 


因為野人已經養成左儲貼紙0既習慣


 


每次離開玩具店,野人都會痴痴地咁同個玩具講……


 


下次我儲夠貼紙就會帶你返屋企喇”……哈哈哈哈~~~~~


 


我同虎爸唔使樣衰衰叫野人離開0既除左玩具店


 


仲有放0係各大大小小商場0既電動設施


 


唔知點解野人由細細個到而家都好怕我幫佢地入錢玩呢D


 


所以我每次一話要入錢,佢地就會99彈起身離開~~~~哈哈哈~~~真係怪人2!!!!!!!!


 


2個怪人除左行為古怪,臭覺都好古怪-__-


 


總之有味0既野,無論係香味、嗅味or辣味


 


野人都會話好臭呀”!!!!!!!


 


特別係GORGOR,佢有一個好靈敏0既鼻


 


呢排冇車揸,多左同佢0係街上面行


 


只要出現少少濃味野,佢就會即刻講好臭呀!!!!!!”


 


真係登佢陰公,成日都聞到咁臭…..WAKAKAKAKA……..


沒有留言:

張貼留言