2013年7月3日 星期三

***LONG Weekend***

放假,好天氣,好心情 :)






 

心情咁好,又玩下個光波爐


 


呢期FB光波友全城整KFC炸雞,我都趕一趕呢個潮流”!!!!!!!



本人有樣怪癖好 ---> 鍾意望住D肉又生變熟

光波爐完全滿足到我呢個怪癖!!!!WAKAKAKA~~~~~







呢個炸雞做法簡單,賣相又好,味道仲要好OK!!!!!!!



見到野人食到咁滋味,絕對係我整野食0既最大動力!!!!!!!!!!!



星期日,個太陽走唒出黎,真係唔想浪費


 


返完教會,即刻飛番屋企拎齊所有行裝去沙灘!!!!!


 


今年GORGOR已經不再怕沙喇~~~~~~YEAH!!!!!!!




呢位野人DIDI上年已經玩得好ENJOY,今年再下一城,想去衝浪!!!!!






以前未有野人,我好鍾意0係沙灘咁熱0既環境食杯麵 (真係好爽呀!!!)


 


好想將呢個文化傳俾野人,嘻嘻


 


不過佢地而家未食得杯麵,唯有食住雪糕先…….







本來呢個食雪糕位好爽丫嘛,無啦啦起左座山0係我地前面!!!!!!!!!





有冇咁自私0既人呀?!?!?!?!?!?!阻住視線都算喇


 


個帳幕made of反光物料囉!!!!!!!!!!!


 


想點先?!?!?!?!?即係人地就可以唒到住對眼,你地就唔可以?!?!?!?!


 


反唒D太陽光去其他人度呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


急不及待廣傳呢個咁偉大”0既建設!!!!!!!!!!!!!!!!!!!哈哈~~~~~~






當日去完沙灘有段surprised俏俏話……..

 


: DIDI,今日玩得開唔開心呀???


DIDI : 開心!!!!


: 咁下次再黎好唔好?????


DIDI : !!!!(細細聲:感謝天父,賜我沙灘)


 


好開心,DIDI有個感恩0既心!!!!!!:)


 


本來諗住呢個好天氣會一直KEEP


 


約左野人0JUNIOR FD去屋企樓下公園玩水…….




點知突如其來0既打風+落大雨,搞到只可以去室內泳池游水…….







完水,食食茶點、玩玩玩具、睇睇電視,等食晚飯







睇到呢2張相,我覺得我地呢班一齊成為爸爸媽媽0既朋友

 


距離有安落茶飯食0既日子不遠矣…..不遠矣……..:P




2 則留言:

  1. 哈哈 我家陣都仲可以算有安樂茶飯,唔知細佬大d.仲有無

    回覆刪除
  2. 我覺得係1~2.5歲嗰時最麻煩:P

    回覆刪除