2013年7月26日 星期五

生日會ALL-DAY-LONG


行程緊密的星期天,由返教會的早上開始

 

超晴天(超熱) + 心情好好之野人:)







我有3MAMA朋友仔都係20127月誕下小朋友

 

日子相差唔超過4日、其中兩個仲要同一日!!!!!!!!

 

3個小朋友的生日會都選擇在一年後的這個星期天:D

 

生日會前,非常興奮去揀生日禮物

 

因為有兩個係BB女,終於可以滿足我買女仔野0既慾望!!!!!!!YEAH!!!!!!!

 

BB女經常著粉色系<----應該係MAMA鍾意:P

 

我就買左SHOCKING PINK TUTU + 自行襯到絕HAIR ACCESSORIES作為生日禮物

 

P.S.非常鍾意見到女仔著TUTU,極之可愛~~~~~



而另一位BB男的生日禮物…….

 

真係唔好意思,我都少少厭左買男仔野

 

所以唔係太用心地揀左份益智玩具:P

(注重減碳0既我,重用左當年UNIVERSAL STUDIO禮物袋包禮物,哈哈)



生日會ALL DAY LONG第一站 ---> AIDAN生日會



第一件事,開餐 (真係超樣衰,野人好似次次去生日會都只係掛住食-__-)



海景下的午餐……NICE:)




一有機會就即刻同主角合照 (好多時主角太忙,有可能完左生日會都影唔到相:P)



送個生日之吻俾AIDAN…..但似乎我個吻太迷暈,搞到佢手軟腳軟 (C!!!!!)



野人ENJOY@ PARTY




等唱生日歌 + 等食蛋糕




D字吹亂到睇唔到主角個名~~~~~WAKAKAKAKA~~~~




第一個生日會 -

 

由於想俾充足時間野人CHARGE電,放棄TAXI,改搭巴士



一覺醒來(都訓左差唔多一個鐘!!!)…..未夠鐘去生日會,先去HEAHEA

 

又食野,哈哈~~~~

 

原來野人都OK CINNAMON陣味(我唔OK CINNAMON!!!)





2個生日會場地所在的這個CLUB HOUSE,野人之前已經黎過

 

所以一到達,兩隻野已經非常熟習環境,自己走左去玩!!!!!





+DAMIEN GORGOR3隻野玩到癲唒!!!!!!!哈哈~~~~~



我發覺DAMIEN GORGOR都幾鍾意小虎爸爸 (DAMIEN口中係小虎哥哥,真係好俾面,哈哈)

 

是夜佢地4個男丁0MEN’S TALK,內容把我笑C!!!!!!!




佢地MEN’S TALK,我就同兩個主角BB~~~~~~





37月生日之星來張合照:)

 

生日蛋糕時間,又有得食生日蛋糕,野人最HAPPY!!!!!






生日會ALL DAY LONG完滿結束

 

這個WEEKEND好似由星期5晚放工一跳就跳到星期一朝早要返工

 

時間過得快到呢……..

 

搞到我上星期諗住0每週一菜式計劃都要擱置-__-

 

本來上個星期仲好雄心壯志整左個生炒骨丫嘛……下星期要再努力先得喇!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言