2013年7月15日 星期一

暑假頭炮節目 – 熱到C長洲遊


野人之教會生活,7月開始…..

 

由玩玩具班 ----> 主日學K1預備班 :)

 

(野人超肉緊祈禱中…)




亦都因為重返教會生活,由4月開始……..

 

我每個星期就只得一日(星期六)可以訓到超過10!!!!!!

 

野人暑假第一個週末 - 訓飽飽兼陽光燦爛的星期六……

 

出發到長洲!!!!!!!!!!



P.S. 由於虎爸經歷沒有車的日子 + 野人暑假,佢決定每個星期帶野人去一個新地方喎……..:P

 

鄉下仔野人,表現一腳牛屎0既眼神又來了…..

 

咁又係0….平時野人就算去過0個個地方,都係點到點……

 

根本就唔知搭車0既沿途好風光…….



返學後0既野人,我覺得最大得著之一就係學識主動手牽手” :)

 

P.S. 叫佢地拖手係唔會拖架,一定要自己話事先會拖,專唱反調<----勁似我!!!哈哈



坐船去長洲,係咪因為填海關係呢?!我覺得架船都幾”……

 

初時都驚驚地野人會暈,所以即刻俾D()佢地…….



…..唔好再填海喇(雖然話左唔再填)…….我唔想他朝有一日可以由TST行過去CWB……..

 

亞伯GORGOR vs 沉睡DIDI



到著長洲,第一時間醫肚



兩隻野人真係生於冷氣時代
(當年夏天出世,由5月到10月,24小時歎冷氣!!!)

 

而家一去到熱少少0既地方,兩個少爺仔即刻冇唒心機……



所以奉勸各位新手MaMa,唔好俾小朋友歎慣冷氣,我已經返唔到轉頭-__-

 

唔知係呢間餐廳D食物質素好麻麻or 野人真係熱到冇乜心機呢?!?!?!

 

佢地都唔太想食野 (平時黑洞胃黎丫嘛!!!!)



只係好enjoydrink……..



見佢地冇乜食野,帶佢地食長洲馳名大大魚蛋

 

罕有地!!!!!兩隻野好有耐性地陪我排隊!!!!!真係感謝主:)



人家PILLOW TALK,我同野人就魚蛋TALK~~~~~哈哈哈哈~~~~



DIDI食到超樣衰+___+



帶野人去睇下D當地特產……



天氣實在太熱喇……DIDI0係呢個時候表示 : “我要返屋企!!!!”

 

好出奇呀!!!!!竟然係DIDI先出聲,唔係GORGOR :P

 

於是虎爸就決定租架單車俾佢地坐下,冇咁辛苦:)

 

結果兩隻野出奇地ENJOY!!!!!!!!




仲要不斷老點虎爸周圍踩!!!!!哈哈~~~~~~~~~~




到我踩,我都唔知自己踩去邊:P



兩隻野一定係熱到SHORT SHORT….. 一有機會就叫我踩上斜路!!!!!!

 

而我就一定唔會理佢地0ORDER100%調頭啦!!!!!!!呵呵呵呵~~~



有左野人之後,我同虎爸都好少互影

 

呢支雪條0係炎炎夏日食,實在太爽,忍唔住要影一影相!!!!!



我估一年後0既野人應該都可以幫我同虎爸合照掛?!?!:P

3 則留言:

  1. 快D黎見下野人啦:)

    回覆刪除
  2. 家陣已經識影。彤彤成日影
    [版主回覆07/22/2013 11:01:52]野人都成日影,不過亂影~~~~哈哈~~~~

    回覆刪除