2013年7月19日 星期五

Nursery生涯總結

野人NURSERY生涯完滿結束

 

以下係我呢一年幫佢地儲起0既部份學校作品!!!!!!!!!



趁住FRESH MEMORY,幫佢地寫篇NURSERY總結BLOG


 


(過左呢個暑假,唔好話野人,我自己應該乜都唔記得!!!!!!!WAKAKAKA)


 


D成長紀錄BLOG非常重要


 


因為我寫BLOG0既其中一個重要原因就係要記錄野人0既成長經歷:)


 


BLOG……我要回顧所有關於野人返學0BLOGssssssssss!!!!!


 


因為我PLAN下點…..咁先可以認認真真記低野人第一年0既學校()生涯


 


由一開始 ……..同佢地一齊上堂、跟蹤校巴、佢地喊唒口咁返學……


 


到一連串學校活動 : 聖誕的童。來賀聖誕、新年的靈糧花市、學校旅行、親子運動會……..


 


仲有0係學校經歷0既每一個節日: 父母親節、復活節、龍舟節……..


 


 全部都好似唔係發生左好耐0既事:)





返學一年,意料之內係………野人成長好多


 


話唒係第一個離開母體,同外人一齊相處0既時間


 


過著一種”1/2靠自己”0既生活一定會令小朋友極速成長


 



而意料之外係…….因為返學……因為野人要同其他小朋友相處


 


竟然令佢地兄弟0既感情變得固,共過"患難"果然唔同D, 哈哈


 


記得開學分班,老師有問過我野人要唔要分開唔同班


 


當時我答 : “唔使啦,佢地兩個其實好似唔識對方咁呀…..”


 


(野人返學一個月後,老師都有0係電話同我印證過野人0係學校好似完全唔識對方0既情況,WAKAKAKAKA)


 


結果一年後……..


 


GORGOR口中0既最好朋友次次都係DIDI


 


DIDI口中0既最好朋友次次都係GORGOR:)





P.S. 仲有一樣0係學校進步左0既野嘻嘻就係….經過一年時間,佢地終於唔會搞亂,拎錯對方個小蜜蜂,哈哈


 


同上半學期完結一樣,學校都有家長日 + 兒童學習紀錄


 


總之,老師0係家長日0既評語同上次差唔多

都係野人0係學校唔會做D"大奸大惡"0野

但係!!!!!!有時就會自己無啦啦跳起OR無啦啦講D唔開事0既0野.......少少擾亂老師上堂@@


至於兒童學習紀錄

老師多次提及野人0既創意能力比較高

我絕對相信老師呢個評語,哈哈~~~~~~

因為野人兩個閒時0係屋企,好鍾意玩0既遊戲之一就係ROLE PLAY

有時偷聽到佢地0既對話真係好爆笑,簡直創意無限!!!!!!哈哈~~~~~~~~~~~~~

 


其實眾多進步當中,最重要係天父透過野人0係學校0既生活


 


一步步帶領我地建立一個充滿基督氣氛0既家庭


 


最明顯就係……GORGOR好多時都會提醒我地要飯前禱告 :)





渴望暑假後
0既野人,仍然都係咁ENJOY學校生活!!!!!YEAH!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言