2013年7月31日 星期三

暑假第N炮節目 – 電影欣賞の極速TURBO

帶野人入戲院睇戲,一直都被我視為高度危險行為


 


因為兩隻野天生膽小如鼠+固執


 


即係唔鍾意試新野and就算試都要費盡唇舌!!!!!!!!!!


 


仲要加上DIDI呢排無啦啦開始怕黑


 


整個電影欣賞任務真係難上加難!!!!!!!!!!


 


但係……我就最鍾意幫野人擺脫恐懼!!!!WAKAKA….所以點都要試一試


 


本來諗住野人人生第一套0既電影欣賞係怪獸大學


 


但係佢地睇完怪獸公司,已經深深地怕左隻變色龍”-__-


 


每次一見到怪獸大學個廣告都會講我唔睇呢套!!!!”


 


唯有放棄怪獸大學……..最後選擇左極速TURBO”


 


諗住套戲同野人最愛0既車有關,應該比較容易接受


 


0915………..眼訓到我呢 Z__Z


 


其實睇咁早場都係策略之一………愈早野人愈精神,事敗機會愈低:P


 


未睇今次呢套,已經睇定下次要睇PLANES


 


當時我心諗 : 你地今次睇完唔驚先啦,2個膽小鬼:P



為左令件事更容易完成,必買野人最愛POPCORN!!!!!!!



P.S.上年睇DISNEY LIVE SHOW都係靠POPCORN過關:D


(http://blog.yahoo.com/3bmama/articles/626713/date/201208)

入到戲院範圍,其實野人有少少面露難色


 


(因為0個個位好黑+其中一個院已經播緊片,有D好重0BOMP BOMP!!!)



我又心諗 : 唔係張櫈都唔坐下就要走呀?!?!?!?!


 


大家要知道野人一開聲我要走,就點都氹唔番佢地入去…….


 


為免呢個櫈未坐就要走情況發生,我即刻用POPCORN引開注意力!!!!哈哈


 


好彩行入少少+我地睇戲0個個院都仲係好光,佢地兩個即刻放鬆唒:)


 


而且一開始就播PLANES0TRAILER~~~~~


 


最後+POPCORN,安然渡過96分鐘XD



睇完戲都未夠11點,見天色OK,諗住帶野人去玩水


 


點知諗下都唔得,過一陣已經落雨-__-天氣不穩定仍然持續……..


 


由於睇戲所在地同野人出世住0既第一個屋企好近


 


既然冇得去玩水,就帶佢地去我地0既舊居會所懷緬一下啦:P


 


原來呢個時間黎玩,會包場呀!!!!YEAH!!!!!!!!!













最後玩左差唔多2個鐘+開始多人,所以離開

 


但係時間仍然好早 (因為實在太早起身活動......-__-)


 


所以再周圍閒逛下……..






 

閒逛途中,GORGOR不停影CHOK!!!!!哈哈~~~
 


 


野人見到SPONGEBOB,而佢地一向都知我鍾意呢隻黃色癲野


 


所以提出我地一齊同SPONGEBOB影相


 


算你地有我心啦,不枉我咁眼訓地陪玩左一整日~~~~~嘻嘻~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言