2013年7月8日 星期一

shemom

未做MaMa前睇she.com

 

做左野人MaMa之後開始睇shemom.com



呢排發現原來shemom.com都幾多荀野,嘻嘻

 

一向都視自己冇乜抽獎運,所以大大小小0既抽獎,我都冇乜興趣參加

 

差唔多兩個月前,無啦啦自己都唔知點解會登記抽海洋公園

 

點知……….俾我抽中左喎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



但係!!!!!!!!!!!!!正當我好興奮之際,反轉張飛

 

已經。過。左。期。囉!!!!!!!!!!!!!!!!C!!!C我喇!!!!!!!!!!!!

 

點解會因為冇開信箱而MISS左呀?!?!?!?!

 

(可想而知,我有幾咁覺得自己唔會抽中丫!!!!-__-)

 

就因為中左一次獎,我開始間唔時都登記下shemom0既抽獎

 

點知又抽中左綠國奇兵”0既戲飛!!!!!!好開心~~~~~



但係……….原來要0係星期日朝早睇!!!!!!!(返教會睇唔到啦!!!!!!)

 

仲要張飛星期日睇,我星期六晚先收到…(又係唔經常開信箱之過-__-)

 

想送俾朋友睇都趕唔切囉!!!!!!!!!

 

…..如果shemomblacklist制度,我諗我已經on the list!!!!!!!

 

終於…….終於…….上個星期抽中0怪獸大學戲飛,0岩時間去睇喇!!!!yeah!!!

 

不過就要倒C咁早睇0930!!!!!!

 

算啦,唔使錢0既野都要付出少少代價0既,嘻嘻 :)



睇完之後,鍾意左呢隻”SQUISHY”,俾佢笑C!!!!!哈哈哈哈



其實…..本來諗住帶野人睇怪獸大學,成為佢地第一套0係戲院睇0既戲

 

但係DIDI俾第一集隻變色龍嚇怕左………

 

所以可能要等DISNEY下一套”PLANES”先可以帶野人入戲院喇~~~~~~


2 則留言: