2013年7月10日 星期三

煩人的SPENCER週末

何解TOPICSPENCER週末,BLOG尾話你知
 
上個週末0既節目由潘ee星期五晚到訪揭開序幕……..
 
而家潘ee office搬左去KT,見野人0既機會都大大增加!!!!
 
仍然想一個人同時抱兩個0既潘ee,真係好CRAZY!!!!
 
臂力超強0既我,而家都唔敢做呢類高危動作-__-
 
結果出現極度混亂場面…….哈哈~~~~~
 

….我個樣眼訓到呢……..呢排真係冇辦法可以坐定定而唔訓著!!@@
 


星期六晚,小虎爸要去PTA0既高班謝師宴
 
我就帶兩個野人去剪個髮………
 
經過幾次同野人去理髮0既經驗
 
我已經大致了解佢地0既頭型,識得ask for一個適合佢地0既髮型!!!!
 
髮前………
 

髮後……..
 

見佢地咁乖乖,坐定定剪頭髮 (起碼唔使我又講到口水乾先肯剪,YEAH!!!)
 
剪完個髮,同佢地去放錢樂園
 



要唔要玩到咁肉緊呢?!?!?!?!?!?!@@
 



好鍾意影兩隻野交流中”0既相 (更加鍾意偷聽佢地0既無聊對話,kekekee)
 
你地唔明喇,睇住佢地由出世0既零交流
 
到而家有同學仔媽咪話俾我知佢地兩個0係學校好friend
 
我真係好感動!!!!!!!!
 

好罕有地玉豆姐影到張咁清晰0有面…..(通常都係身+面都朦到一pat)
 

GORGOR要求玩多次,DIDI唔敢再玩…..0係場外等我同GORGOR
 

但係明明第一次0個時係DIDI要求玩架!!!!!哈哈~~~~
 
GORGOR玩到好HYPER!!!!!!!!!


當晚玩完放錢樂園,送佢地一人一個貼紙

以示獎勵我0係一拖二情況下,野人表現非常合作 :)

(P.S.我家玉豆姐都有同我地一齊出街呀.......不過.......唉......總之等於我一拖二啦......)

加埋呢個貼紙,野人就儲夠貼紙可以買禮物喇

(野人STICKER SCHEME,一直都未有機會同大家分享:P)

呢期野人愛上我0既死敵 -----> THOMAS!!!!!!!

真係覺得架架火車個樣都好嚇人-__-

Anyway, 我唔會干涉野人呢方面0既喜好

講番份禮物......早0係野人只儲夠一半貼紙0個時

我已經問過佢地想買咩貼紙禮物

最初 : GORGOR - GORDON ; DIDI - SPENCER

中期 : GORGOR - GORDON, SPENCER ; DIDI - SPENCER, HIRO

最後決定 (一定要野人二選一,另一架下次儲夠貼紙再買) : GORGOR - GORDON ; DIDI - SPENCER

於是根據佢地0既選擇,買左GORDON + SPENCER

(P.S. 買GORDON過程極其艱辛!!!!!!搵左好多地方先搵到.......最後搵到0個時,我心裡面"YEAH"左一聲!!)


唔好以為咁就皆大歡喜-__-

星期日朝早起身開始玩車,兩隻野都要SPENCER囉!!!!!!!!!!!!!!!!!

GORGOR話"唔要GORDON"!!!!!!!!!!!!!!!!!呢位人兄反口呀!!!!!!!!!!!!!!!!激C我!!!!!

全日兩隻野就為左呢架SPENCER起爭執,煩C人!!!!!!!

煩左一日,我講 : 而家我見到呢架SPENCER就煩喇!!!!!!!!!!!!

GORGOR竟然回我一句: 下,係咩?!?!?!?!?! <---- 完全置身事外之語氣@@

最後我為免野人婆婆俾呢兩隻野煩死,漏夜出去買多架SPENECR!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言