2013年7月29日 星期一

暑假3rd炮節目 – THOMAS@黃金海岸

野人一歲前,其實好少出街


 


因為………當時佢地嘔奶情況非常頻密(唔知係咪同野人係早產BB有關)


 


而且係手法兇猛的噴射式嘔奶


 


只係講本人最高峰紀錄係日換3套衫”!!!!!!!


 


野人就更加唔使講,真係試過一日換67次衫!!!!!!!!!!!!!!


 


所以點可以經常帶佢地出街呢?!?!?!?!唔通次次都拖一唿衫出街咩!!哈哈~~~


 


(我好多朋友都覺得我湊野人好似好輕鬆,其實….我呢D辛苦野你地唔知0:P)


 


正正因為咁,野人開始食SOLID FOOD呢個MILESTONE係我認為最值得開心、慶祝0既一個,WAKAKAKAKA~~~


 


可能少出街緣故,野人都比較怕羞、慢熱、怕陌生人……..


 


所以自從脫離嘔奶困擾之後,我都好積極帶野人出街逛逛、玩玩:)


 


到野人而家3歲,我D朋友都話佢地冇以前咁怕人:)


 


出多D街果然有功效!!!!!(其實都唔知關唔關事,哈哈~~~~~~)


 


暑假第三炮節目 ---> 閒逛黃金海岸 (未訓醒0既野人)






去到新界西咁遠,主要因為要去朋友仔生日會


 


適逢黃金海岸有THOMAS主題佈置,可以帶野人去睇睇!!










我諗我0胎教徹底失敗,完全阻擋唔到野人愛THOMAS0既心:P

 


野人對於THOMAS0既喜愛,同其他所有CARTOONS一樣


 


都係唔鍾意主角,專係鍾意埋D配角


今次黃金海岸有GORGOR鍾意0既其中一個配角 – CRANKY


 


不過就冇DIDI喜歡0HENRY


 


(做媽媽真偉大,自己唔鍾意0既野都記得唒D!!!!!:P)









其實THOMAS佈置得好少,好快影完相,出左去海邊玩泡泡

 


冇帶泡泡槍,原始D,玩下勞力泡泡


 


對於我呢D老一輩0既人黎講,勞力泡泡好玩過泡泡槍好多!!!!!!









 
DIDI終於拿揑到泡泡0既技巧


是次黃金海岸之行,又有樣野令到我呢個火爆MAMA燥底!!!!!


 


事緣所有THOMAS佈置都密集式寫明請勿攀爬/NO CLIMBING”


 


咁好多小朋友都當然例牌地照爬啦


 


小朋友照爬,我覺得係人之常情,因為佢地只係知咩係好玩,都唔知咩係危險


 


但係大人個口一邊叫小朋友唔好爬,同一時間隻手又幫緊個小朋友爬上去又係點解釋呢??????????


 


作為父母絕對有責任教導自己0既小朋友咩係規矩!!!!!!


 


係呢件事上面,除左規矩,在場幫助小朋友爬上去0既父母,安全意識真係好低


 


爬上任何一架火車上面都已經係唔多0


 


THOMAS都算係四平八穩,但爬上CRANKY真係好危險


 


D父母仲要幫個小朋友爬到上頂!!!!!


 


……最後…….我怕最後會傷害到無知無辜0既小朋友


 


我叫左在場0SECURITY叫佢地唔好再爬…….



我有諗過,萬一成個
CRANKY跌左落黎


 


呢班父母會後悔俾自己個小朋友爬上去OR會怪責主辦單位D野整得化學呢?!?!?!


沒有留言:

張貼留言