2013年9月19日 星期四

野人的第4個中秋

雖然我屋企家庭成員好少,但每逢過時過節要團聚

都會好難約齊人食節日飯,最後通常都會將餐飯推前到好早

就係因為咁,好多時到節日正日,我地野人一家都會好得閒:P

中秋節,提早離開公司

即以極速衝返屋企,希望可以迎接野人校車

趕到我上氣唔接下氣,點知最後校車遲左半個鐘先到@@

本來瞓左,落車俾人整醒想發忟嘅DIDI,見到我即時笑番~~~~~呵呵呵

不斷問我"媽咪,點解你黎接我嘅?!"(扮CUTE聲,呵呵)


放學即刻見到我,野人SUPER HAPPY!!!!!!!不枉我咁博命衝返屋企:)

中秋夜,諗住拎D月餅呀,生果呀出黎唒冷影相

野人係要阻住我!!!!!!



仲要扮到一臉無辜樣,激C又笑C


最後我放棄喇,叫野人一齊同堆月餅生果影相

騷擾媽咪計劃成功,興奮到佢兩隻野呢-__-

 
 

由野人第一年中秋,我已經想帶佢地去維園玩燈籠、食月餅

呢個願望維持左4年,今年仍然得個”想”字!!!!!!

最後都因為太懶,擱置維園計劃,嘩哈哈哈

唔知點解中秋夜好似特別攰:P

而且唔知點解我每逢中秋節都係會病!!!!激C!!!

維園計劃擱置,去左屋苑樓下中秋嘉年華

好鍾意呢D節日氣氛.....夜晚晚,屋企樓下勁熱鬧

每年只有中秋節先係咁,所以都幾鍾意中秋:)

 
 
 

8月15下的野人,好有意境哦~~~~~~~~~~




拍底我同野人嘅第4個中秋:)

當然野人去到邊都不忘醫肚啦,嘩哈哈哈



話說今年野人嘅大潘姨姨好有心,親手做左兩個燈籠俾呢兩隻野

但係.....個MCQUEEN.....5分鐘之內宣告不治.....

可能下年要改良一下個設計.....嘻嘻.....

ANYWAY,好開心有一班咁愛錫野人嘅鄉親父老,THANKS :P

沒有留言:

張貼留言