2013年9月12日 星期四

Let's Getting Started!!!

Yahoo! Blog將要摺埋,已成鐵一般嘅事實!!!!!!

真係SUPER UPSET!!!!!!!!!嚴重唔想面對呢個殘酷現實

早在3B MAMA YAHOO! BLOG出現前,我仲有一個BBB.CHOW YAHOO! BLOG

所以加加埋埋同YAHOO! BLOG都相處左10

而家突然話走就走,你地話我有冇可能咁易接受到丫?!?!?!?!?!?!

BUT!!!!!!LIFE MUST GO ON!!!!!!!!!!!!

喺我仲未決定點樣處置好YAHOO! BLOG前,轉投GOOGLE懷抱

P.S.上星期睇左INTERNSHIP,好似都啟示我要CHANGE AND 轉投GOOGLE:P

YAHOO!BLOG用親子三亞BLOG畫上完美句號… …

GOOGLE BLOGSPOT就用野人開學BLOG作為一個新開始:)
其實我一向對重覆事物都冇乜興趣

所以今年野人開學,我已經冇唒上年嗰種興奮之情……

始終野人唔係第一年返學,返學地方仲要一樣!!!! (真係冇乜特別題材好想寫:P)
 
 
只係要面對新課室、新老師、新同學、新校服,仲有新水喉,HAHA

P.S.野人學校個TOILET好出名呀:P……記得上年開學之前…..

校長都有特別提過呢個每個水喉設計都唔同嘅TOILET!!!!!!!
K班校服比N班校服真係樣衰得多!!!!!!!!!!我都係比較鍾意N班嘅藍色小圍裙:)
ANYWAY, 每年我對野人嘅學校生活祝福都係….

“ENJOY YOUR SCHOOL LIFE AS ALWAYS!!!!”
後記:

我同上年一樣,做左同一樣白痴事

我又喺粗心大意下訂左……….呢。個。NAMETAG!!!!!!!!!!!!

上年嗰堆都未用完!!!!!!!!我諗++埋用到野人畢業都未用完!!!!!!

2 則留言:

  1. 多謝……但係……原來老左真係唔多願意接受新事物呀!!!

    回覆刪除