2013年9月29日 星期日

毛毛雨下的BBQ

本來以為秋天嘅氣息已經到咗

但間唔時又好熱,唔知想點(唔想咁熱囉-__-)

ANYWAY趁住涼左少少嘅日子,最好就係去燒烤:)

呢期好多小朋友聚會,今次去俊俊家BBQ GATHERING

註:小虎又喺大埔兜錯唒路,大埔D路真係佢嘅勊星!!!!

次次去次次都錯!!!!仲要一路錯,一路發牢騷投訴個GPS,煩C我!!!!

未齊人開始燒烤,小朋友先喺屋企搗亂一輪:P

NICE ROOFTOP!!!!!!



野人+俊俊,3隻野喺個爐未READY前,狂食粟米

呢位GORGOR仲要未食唒自己嗰舊,又想再攞!!!!!!

大人有大人一枱食物


小孩有小孩一枱玩具


COOLER, looks "COOL", HeeHeeeee

其實當日天氣唔係咁理想,不時有少少毛毛雨......

是日BBQ GATHERING,順便同9、10月生日嘅朋友仔切埋生日餅:P

所以我同小虎齊齊有份切餅,WAKAKAKA


人愈大,都唔知愈難約定係愈懶

遲D可能係SEASONAL、甚至半年一度生日GATHERING

總之全部人炒埋一碟一齊慶生,嘩哈哈哈,真高興!!!!

喺俊俊婆婆嘅百力滋利誘下,成功合照!!!!YEAH!!!!!

3隻野多多表情!!!!!



其實我覺得DIDI同俊俊個樣都有幾分似,嘻嘻~~~

後記(大個仔疑雲):

話說.....到今時今日.....

COKE、LEMON TEA呢兩種我稱為"大人飲料"嘅人間極品

我仲係堅持唔俾野人飲!!!!

因為呢兩樣野太好飲喇,唔能夠太早俾佢地品嚐,嘻嘻~~~

今次BBQ,我飲緊檸檬茶......問GORGOR

我: 想唔想試一啖???

GORGOR: 大人先飲得呀!!!

我: 你而家大個仔左少少,想唔想試一啖???

但係因為唔係真係變左大人,所以最多只可以飲幾啖

到你做左大人,先可以飲一盒 (扮唒有原則,哈!)

GORGOR: 我真係大個仔?!?!可以飲呀?!?!

我: 係!!

GORGOR: (深深飲左一口) 好好飲呀!!!!!!!

我: (笑C左) WAKAKAKAKA!!!!!

沒有留言:

張貼留言