2013年10月1日 星期二

探BB、食薑醋、小曼谷、好滿足:)

由2013年6月至2014年3月......

每個月都有朋友仔生小孩

非常開心愈來愈多朋友加入HAPPY MAMA行列:D

亦都非常高興長期KEEP住有得食薑醋 (生完野人,無啦啦變左鍾意食薑醋:P)

十.一國慶,去探紅十字會舊朋友嘅初生二王子

我地呢班紅會人,大大話話識左冇15年都有10年(好老!!!嘻嘻)

當中部份到現在仲留喺紅會做義務工作,真係好佩服!!!!!!

今次探BB,有機會餵奶呀!!!!!HAPPY HAPPY!!!!!!

雖然呢幾年KEEP住都有探下初生嬰兒

但都冇機會餵奶~~~

嘩!!!!!原來3年冇餵奶,感覺真係好陌生,技巧真係接近零!!!!嘻嘻

野人一向對於我抱住其他BB都冇乜特別感覺

即係既唔會妒忌又唔會對BB感興趣-__-

所以都係我有我餵奶,佢地有佢地嘆餅乾

是日心情還好,做埋野人街頭樂隊表演:D

仲有HEBE姐姐做觀眾, WAKAKAKAKA!!!!

難得去屯門 (雖然呢兩個星期去得好密:P)

點都要去我掛住左好耐嘅”小曼谷”吃飯!!!!!

THANKS潘姨姨COUPLE陪我去完成我想食小曼谷嘅心願!!!好滿足:)

沒有留言:

張貼留言