2013年10月5日 星期六

朋友。週末

剛剛過了一個充滿朋友的週末,好HAPPY!!!!!

先來一個星期五晚家中打邊爐


野人學校又開始左"請讀給我聽"計劃喇

今年再唔係N班嘅短句子,而係一本書

OF COURSE趁機叫潘姨姨分擔下講故事嘅工作啦~~~呵呵呵~~~

星期六,太陽猛到直迫曬C人程度!!!!!!


亦都因為咁曬,我地一班人等都好有默契變左"盲人協會茶聚"


同呢班朋友一齊,永遠都係無聊得黎好開心!!!!

今次茶聚提到2014年度之旅嘅主題---->HEA!!!!!!

不過其實我地都講左2、3年要去HEA

但係每次埋門一腳都係變左SHOPPING團:D

所以未到最後一刻,HEA唔HEA得成都係一個未知數:P

當我避緊太陽HIGH TEA之時

野人就喺公園"享受"陽光~~~真係後生可畏

完全無視個太陽曬到幾猛都要去公園

辛苦唒虎爸~~~~~嘩哈哈哈~~~~~



夜晚會合小虎+野人去HAPPY VALLEY同一大班已為人父人母嘅朋友飯聚

是晚野人心情唔多好,連DAMIEN哥哥都唔多理@@

不過我估少少被個食飯場地影響

因為野人, ESPECIALLY GORGOR一向都唔多LIKE暗暗嘅食飯地方 :P

加上冇小朋友坐位,令佢地更唔想留喺嗰度食飯!!!(超奄尖的兩個友仔!!!)

沒有留言:

張貼留言