2013年10月22日 星期二

3B MaMa SHOPの心路歷程

11月15日......

3B MaMa Launch咗自家韓國入口KIDSWEAR FACEBOOK SHOP喇!!!

!!!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!

整個FACEBOOK版面見到嘅圖,都係用我僅有嘅PHOTOSHOP知識整架

整完,每次見到個圖都好HAPPY:D




呢個FACEBOOK SHOP念頭始於年多前,野人仲係得2歲嗰時

感覺買左2年衫俾野人

男女童裝款式比例都係3:7,有D甚至係2:8,非常無奈!!!!!

今年年初,趁同朋友年度之旅去首爾

順便去入D韓童衫

去到現場先發現---->原來男仔都好多選擇架!!!!!!!!!!

雖然男女比例都差唔多(女裝超多!!!)

但始終個POOL大咁多,選擇都多好多:)

男仔都要型。男仔都要靚。男仔都要親子!!!!!!!!!

而且俾我發現韓童衫嘅特色就係比較窄身,非常適合野人身型

所以更加堅定自己親自去韓入貨嘅決心

加上30歲嘅自己,總覺得要搵樣自己真心鍾意嘅野做下,哈哈~~~

就係基於呢種"寓工作於娛樂"嘅心態

3B MaMa KIDSWEAR FACEBOOK SHOP就咁誕生:P

過去呢個月,就係忙3B MaMa KIDSWEAR SHOP嘅嘢

都有個幾月冇寫BLOG

不過我希望呢D都只係剛開始所帶來嘅影響

因為搞3B MaMa KIDSWEAR FACEBOOK SHOP,自己都有兩大原則

1) 唔影響同野人嘅親子時間

2) 唔影響我BLOG嘅生產力
(BLOG主要用以紀錄野人成長史,所以不可MISS!!!!)

第一趟韓童衫之旅,戀仔癖虎爸堅持陪我去:)

我都驚驚地佢有思鄉病

因為自從野人出世後,佢寸步不離野人呀!!!!!!!!!!
 

雖然行程好緊密,但係都要循例帶下未踏足過首爾嘅虎爸試下地道菜

部隊鍋

其實食部隊鍋,重點真係最後個炒飯!!!!!YUMMY!!!!!

奶奶一隻雞
呆等隻雞變熟+諗緊夜晚幾點做完野可以訓覺.....呵呵

其實我覺得自己骨子裡有D韓國底

因為除左不下數次有香港機場職員以韓文同我打招呼之外

我一坐,就會好自然坐K-POSE(GORGOR呢個K-POSE癖好同我一樣呀!!!呵呵)

當然唔少得虎爸至愛---->韓燒啦

炭爐真係好食好多呀~~~呀~~~呀!!!

虎爸,唔好再食垃圾韓燒喇!!!!!!!!!!!!!WAKAKAKAKA

腸呀~~腸呀~~腸呀~~~虎爸去到邊都要試下當地嘅”腸物”


堪稱"腸之達人"!!!!!!!!!!!!

其實半夜3更行到好攰,再對住D貨嗰一刻

都有QUESTION過自己做乜有覺唔瞓,冇嘢搵嘢黎搞?!?!?!?!

不過當我返到屋企拎D貨出黎影相,我又覺得好ENJOY!!!!!

而且當見到個FB PAGE成型個樣,原來真係好有滿足感:)

SUPER期待下次再去入貨!!!!YO!!!!!!

沒有留言:

張貼留言