2013年10月2日 星期三

減碳。GO GREEN。GREEN MONDAY

GREEN MONDAY係乜東東???

簡單講就係一個鼓勵我地每星期素食一天的社會企業

據GREEN MONDAY資料 :

香港人每星期素食一天,一年可減少150萬噸碳排放。

(雖然我唔係好知150萬噸碳即係有幾多,嘻嘻)

關於GREEN MONDAY的詳細資料,可以去佢地FACEBOOK :)

https://www.facebook.com/GreenMondayHK/info?ref=ts#!/GreenMondayHK

為左下一代著想,我一向都支持減碳生活

而且之前睇到GREEN MONDAY FACEBOOK PAGE呢張相

更加堅定我GO GREEN嘅心!!!!!!!!

無錯!!!!我地係不斷"借"緊下一代嘅資源!!!!!!!

維持左GREEN MONDAY都有3個月.......

夜晚喺屋企食其實冇問題

至於LUNCH,其實都比想像中容易

因為好多地方都有GO GREEN選擇

就算有時想留喺公司快食

SALAD都係一個好好嘅選擇,再求其D,飯盒都可以,嘻嘻




如果真係冇頭緒食咩,又可以去GREEN MONDAY FACEBOOK

睇下佢地有咩新介紹

我訂過呢間"素壽司"都係THRU GREEN MONDAY FACEBOOK見到

非常方便,用WHATSAPP就可以MAKE ORDER!!!!!!

GREEN MONDAY在我而言都係一個意識嘅習慣

如果有時星期一夜晚外出食飯,GO GREEN唔到

其實都可以係同一星期再搵另一日GO GREEN

同樣地,有時就算已經完成GREEN MONDAY

其他日子如果去到有得GO GREEN嘅餐廳,都可以盡量GO GREEN

總之都係以可以減碳為大前提!!!!!!:)

三個月GREEN MONDAY以來

最大問題都只係發生過一次

就係DAY 1開始GREEN MONDAY

夜晚仲要激跳"鄭多燕",跳完真係手軟腳軟!!!!嘻嘻

到而家習慣左GREEN MONDAY,就梗係冇事啦!!!!!

除左每星期素食一天可以減少碳排放外

選擇咩類型食物都可以幫手減碳

牛,好多人都知碳排放係好犀利,所以唔食牛都可以幫手減碳

又例如食時令水果,減少空運,減少碳排放

堅果、穀類、豆類都係可選擇嘅優質低碳食物

上兩個星期,去太空館睇"THE LAST REEF"

我其實好鍾意睇珊瑚、熱帶魚之類嘅天然景觀

好可惜,天生怕動物(魚都驚)

如果唔係,我一定會去學潛水!!!!!

見到咁靚嘅自然景觀一個一個咁消失

我地真係要好好而且快快實行"低碳生活方式"!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言