2013年10月23日 星期三

模模糊糊過生日:P

話說由SEOUL入貨返香港第二日

就係本人三十有一生日

今年冇乜大興趣慶祝,可能呢期真係忙+攰

今次喺SEOUL最後入貨時間係0300am

早機返香港,我同小虎喺飛機都瞓到好似食左迷藥咁!!!!!!wakakaka

下晝一點未夠已經到香港,對眼真係唔想打開!!!!

雖然乜慶祝都唔多想,但生日蛋糕總要食下高興下

(當然都係俾野人高興下,哈!)

所以一落機就去拎生日蛋糕

(我唔知去拎生日蛋糕嘛,仲以為小虎俾前面D KAI車頂住

燥到要揸車去第2條路返屋企:P)

其實我真係唔知呢個蛋糕同YOGURT有冇關係

因為當晚我真係攰到食左D咩、講左D咩、做左D咩都唔係好知



不過既然係一年一度生日,夜晚晚都要C出去食個甜品開心下

大家唔好誤會,並唔係個甜品好酸

而係我對眼真係眼瞓到唔多想打開!!!!!!!!

上年30歲都講過,下次大搞生日都應該係自己60大壽,嘻嘻

咁30至60呢一段PERIOD,都係一切從簡啦

總之就係食下自己最鍾意嘅嘢


同自己最想見嘅朋友聚下就好OK喇!!!!!!

沒有留言:

張貼留言