2013年9月6日 星期五

忍痛。劃上完美句號。

今次真係忍著淚說GOODBYE......


正當我好HAPPY寫唒3篇嘔心瀝血三亞BLOG之際


YAHOO!BLOG個頂頂就出左呢句STATEMENT!!!!!!!!






我簡直唔敢相信自己對眼…..不過唔信得過自己對眼都冇用


因為我D朋友都即日紛紛WHATSAPP我關於YAHOO!BLOG要摺埋嘅噩耗-__-


真係接受唔到建立左10年感情嘅YAHOO!BLOG話走就走......


早在3bmama BLOG出現前,我仲有兩個YAHOO BLOG......


感情最深厚當然都係3bmama BLOG


話唒都係紀錄住野人由03歲嘅珍貴片段!!!!!!!!!


早前喺BLOGSPOT已經HEA住咁開左個BLOG


但係當時都係諗住用黎BACKUP下個YAHOO!BLOG


點知到今時今日真係要用呢個BLOGSPOT


仲要係趕住咁用TIM!!!!!!!!!!!!!!!


因為仲有一個月多少少YAHOO!BLOG就會進入唯讀模式


即係一定要迫遷囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


本來都諗住再喺呢邊寫下自己搬BLOG嘅心路歷程…..但係真係冇時間......


趕住喺BLOGSPOT砌番好自己心水個TEMPLATE......準備搬家......


3B MAMA BLOGSPOT仍然保留99.9%3B MAMA YAHOO!BLOGSTYLE


希望各位BLOG友轉去新環境之餘,仍然有昔日嘅親切感!!!!










至於YAHOO2百幾篇BLOG,我會再慢慢搬家喇......


P.S.由知道YAHOO!BLOG摺埋,已經不斷睇其他BLOG友嘅搬家BLOG


由最初嘅毫無頭緒沮喪MODE,睇睇下,已經變成漸見曙光積極MODE


不過真係需要D時間再研究清楚先踏入搬舊BLOG之旅!!!!!


可能係搬舊BLOG過程中,會較少UPDATE 3B MAMA BLOGSPOT


BUT唔緊要,野人動向仍然會在FACEBOOK一直上線:)



追蹤野人動向

¯¯¯¯¯¯


野人の地 Wildmm


沒有留言:

張貼留言