2014年4月4日 星期五

3B MaMa。韓國春夏童裝之行

今次韓國之行,由2月拖到3月,最終再拖到4月頭先肯去
原因>>>>>>太凍,真係好唔鍾意咁凍出國!!!!!!!!!!

搭零晨機,喺機上瞓到天昏地暗,所以感覺好快已到SEOUL :P

由於太早,出到去D鋪頭都未開門

所以喺機場嘆個JOKE,覆下成晚未覆嘅MSG,嘻嘻~~~
(唔知係咪去得太密,今次租WIFI原來有折,SOOO GOOD!!!!)

食完個JOKE,暖笠笠。。。

但一行出機場等車,韓(寒)風直入我心!!!!!!!

雖然星星熱都過左全盛時期。。。

但由香港機場至SEOUL,都係都MANAGER嘅踪跡。。。

去酒店放低行裝,即刻去辦貨!!!!!!

雖然話就話喺飛機瞓到天昏地暗,但都有D魂不附體嘅感覺

不過都好在今次已經有D經驗,咁嘅狀態都好快完成左一大部份工作:)

快到可以喺去下一個CHECK PT之前

返酒店嘆個炸雞+我至愛嘅KRISPY KREME,再小眠兩小時

上兩次去東大門,呢個巨型地標都未整好

今次終於FINISH,有番條好寬敞嘅路行。。。

但係就冇唒D黃色檔口,小虎冇得ENCORE上次食過好好味嘅腸!!!

為咗可以爭取次後有兩日時間放鬆下

我以最短時間完成最多工作為目標!!!!!

所以食野時間,我都慳得就慳

早餐時間去早餐店買TOAST,邊行邊食

午飯時間,就去入貨附近,充滿住地道氣息

只有韓文+真正亞豬媽嘅烏冬街食麵

雖然係超級速食,唔可以慢慢嘆,但其實好好味!!!!!GOOD!!!!!

星期六夜晚+星期日,入貨地方都比較靜

而且喺我咁高工作效率嘅情況下。。。

星期六晚,終於可以開始寓工作於娛樂一下

同小虎去弘大感受下佢最缺乏嘅青春氣息WAKAKAKAKA

食完飯,吃埋個甜品,非常滿足(滿足在知道第二日可以休息,呵呵)

星期日朝早,好好天,去左令人好舒服嘅三清洞

去三清洞,有個任務,就係滿足一下呢個部隊鍋LOVER!!!!!!

等部隊鍋途中,隔離D香港人唔知點解好似驚俾人知黎食部隊鍋咁,哈!

喺三清洞行行下,望落個山,見到呢間看似好RELAX嘅CAFÉ

即刻走落山去爽行,嘻嘻

基本上,我可以就咁坐喺度一個下晝冇野做都OK!!!!!

不過我要去下一站>>>>>汝矣島賞櫻

如果同野人去SEOUL,一定要迫佢地行呢個地鐵LONE,好搞鬼

上年同D櫻花緣慳一面,今年開得好燦爛呀!!!!!!

原來汝矣島個公園有小朋友玩嘅呢D車,野人見到一定好開心:)

唔知點解韓國人咁鍾意食呢D望落好嘔心嘅WORM EGG。。。

小虎話韓國人打仗實贏

因為佢地只需要KIMCHI同WORM EGG就可以充肌WAKAKAKAKA

上次太趕時間,小虎都冇機會去SEOUL TOWER

今次我實在太有效率喇,可以好多時間去HEA下,嘻嘻

仲可以喺南山嘆薯條,睇日落






旅程最後,一定要吃我今次指定要食嘅千頌伊KYOCHON炸雞

其實整整5日,我食左3次炸雞,個人真係好熱氣

搵D韓國士多啤梨中和下
(其實同野人之前喺錦田士多啤梨園摘嘅韓藉士多啤梨係一樣味呀!哈哈!!)

夜機返到屋企,第一時間PACK貨俾D客人仔

今次真係入左好多自己好滿意嘅童裝呀!!!!!!

請繼續支持3B MAMA – KOREAN KID’S WEAR!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言