2014年4月13日 星期日

我可能愛上燒烤@HKUST

復活假期第一個主日,野人異常興奮!!!!

可能知返完主日學,約左哈家&維維家去UST BBQ

我懷疑我地3個FAMILY係SHORT SHORT地呀

上次去UST BBQ係最凍嗰日,今次又揀個咁C熱嘅日子:P

野人玩左一陣已經小背心ed!!!!!!!

另外,仲有樣SHORT野

就係咁熱都買個蛋糕同維維慶祝生日

驚C個蛋糕唔識溶WAKAKAKAKA

主人家


哈家


虎家

我都知天氣係熱左DDDDDD……

但野人+哈哈都唔使咁唔耐煩丫!!!!!!唔係自己生日都俾下面好喎。。。

雖然天氣熱,但都冇影響野人嘅胃口,繼續堅持黑洞胃!!!!



2隻野無論PART住任何一個人,都係食緊野@@

不過.....黑洞胃總要有個誘因.....

就係維維家準備嘅食材實在太。棒。了!!!!!!

有羊架、酒蜆、A15牛、鰻魚、秋刀魚、大眼雞。。。

3個爸爸圍埋吃蜆,好好笑,男人的浪漫,嘻嘻~~~

DIDI覺得個蕃薯好食到"反白眼",呵呵~~~

維維家準備嘅食材

實在令我對BBQ三十年來嘅壞印象完全一掃而空!!!!!!

因為維維家,我都好有可能愛上了燒烤WAKAKAKAKA

我亦都立志,以後只要同呢班人燒烤

我只會負責買SOFT DRINK,WAKAKAKAKA!!!!

(獻醜不如藏掘嘛,嘻嘻。。。)

估下哈仔做咩????嘻嘻

開估 : 截車&上車

自創咗個車站。。。等車中。。。

等車等到悶悶地,玩下聞臭腳遊戲

一睇就知邊個同哈仔深交D,嘻嘻。。。

燒烤中場休息,4隻野跟左3個小學雞爸爸鬥DUMP石仔

玩到咁大呀?!?!?!@@呢個爸爸。。。WAKAKAKAKA

GORGOR有半隻腳去左鞋出面,又一個唔識著涼鞋嘅活生生人辦-__-

DUMP下石仔,其實已經好HAPPPPPPY :)

我地3家玩開BBQ MARATHON,當然唔會咁快完

燒下燒下,天都黑埋

吃埋杯雪糕,劃上完美句號。 :)


沒有留言:

張貼留言