2014年4月21日 星期一

復活節假期最後一天@中山公園野餐

大人復活節假期最後一天。。。

去做小朋友最鍾意嘅活動之一。野餐

燒烤伙伴原班人馬化身野餐MATE

今次轉左去個新場野餐,唔再係佐敦谷、迪欣湖

而係HK SIDE嘅中山紀念公園

除有野餐必備大草地、仲有遊樂場

望出去又有船睇,啱唒小朋友,感覺良好!!!!!!!

P.S.而且泊車方便過佐敦谷、迪欣湖!!!!!!!

維家未到,未齊人。。。

3隻野HEA陣AND爸爸幫手起咗我買呢個難鬼帳篷

(買嗰時純粹諗住襯番我塊蓆個PATTERN,唔知砌起上黎咁難鬼!!!!)

等人時影相係最佳娛樂。。。

GORGOR可以去做藍莓代言人

呢位小姐堅持喺我後面影,話個面細D喎-__-

話就話等埋維維,但3隻野已經開始食野!!!!!

帳篷入面個兩位,鬼鬼鼠鼠食蝦條

3隻野食之餘仲要搞搞震,拎唒全部野入去個難鬼帳篷食!!!

愈阻止佢地,佢地笑/玩得愈開心@@

趁未齊人,食得幾多得幾多嘅3個人!!!!

一個塞滿口。。。


一個兩手都係。。。

一個獨霸蝦條。。。


不過其實維維到左都冇關係啦,佢對我地食嘅野冇興趣,KeeKeeKee

哈哈搶住派藍霉連環圖。。。

開始俾哈媽阻止。。。


唔理人阻止、慢慢溜走。。。

兜路繼續派。。。


GORGOR突然青筋盡現!!!!!


原來只係叫咗我好耐幫佢R背脊

而我傾得太投入聽唔到唧!!!!!唔使咁激動喎

一個KAI,另一個跟KAI。。。


KAI事一件接一件,GORGOR突然掀起除衫熱

X-RAY胸GORGOR果然唔係浪得虛名

引到後面有位大叔都不禁望一望,WAKAKAKAKA

有少少肉地代表。。。


呢班小孩D POSE真係好KAI!!!!!!!


愛車之人,衫都剝埋,但車不離手!!!!!

4隻野終於肯著番件衫。。。

去野餐嘅其中一個好處就係。。。

小朋友鍾意點跑都得,呢樣嘢對父母好重要!!!!!

因為此行為名為"放電",放夠電,小朋友想唔聽話都冇力,WAKAKAKA

好天氣,張相點影都靚 :)






又來哈哈連環圖,今次"搶槍" (冇計,只怪野人爸太愛&留意哈仔,嘻嘻)

虎視眈眈。。。

手開始有動作。。。


等唔到喇!!!!!!


得米!!!!(YEAH!!!!)


最後去埋草地隔離個公園放放電

點混亂都好,都要來個大合照先散水 :)

沒有留言:

張貼留言