2014年5月1日 星期四

5月初體驗

終於又到一年一度。。。

節目最豐富嘅野人5月生日月 :)

5月第一日就已經係PUBLIC HOLIDAY

試下去POPCORN樓上間酒店嘅茶樓飲茶

因為聽聞唔使點等位,點知我地等左勁耐!!!!!!!!!!!

終於等到個位,但係冇乜野食!!!!!!!!

基本上我地已經叫左大半個MEUN嘅款式-__-





五月一,將軍澳有個新公園開咗

梗係要陪將軍澳DIE HARD FANS虎爸去行下:P

而且我都想發掘下有冇新嘅野餐場地

TKO公園都有個唔算太大嘅草地

唔知係咪因為新開,有D甩皮甩骨FEEL,嘻嘻~~~

呢個公園,俾小朋友玩嘅遊樂設施都算少

加上可能係第一日開,個個都貪新鮮去下

遊樂埸好多野都要排長龍玩,真係好少見公園出現呢種情況,哈!









野人真係好鍾意見到野就爬。。。-__-







咁鍾意爬,我就助野人一把,Wakakakakaka

整個公園,我最鍾意就係呢個攀石牆,因為唔係好多公園有



野人又好專心睇人放船。。。

相比大埔海濱公園個放船池,TKO呢個比較細。。。



公園入面有一個可提供國際單車比賽場地嘅單車館

搞笑係。。。館內唔止有單車場,仲有個兒童遊戲室

雖然冇乜野玩,但我估因為假期關係,都好多人排隊 。。。

5月唔止有新開嘅公園,仲有新開嘅泳池

屋企CLUB HOUSE一直都有INDOOR泳池

OUTDOOR嗰個,等左幾年,終於5月第一個WEEKEND都開喇

即刻帶野人試下個新場


雖然好好天,雖然都幾熱,但唔知點解D水真係好凍!!!!!!


野人玩左一陣,成個人凍到震唒

為免生病 (5月仲有好多節目!!!),入返去INDOOR玩穩陣D

希望下次去,D水唔會再咁凍啦!!!!!!


沒有留言:

張貼留言