2014年5月24日 星期六

長隆兩DAY遊 の 歡樂世界

上回講到。。。一到達,先落雨

其實場雨係超級大雨,不過好彩只係落左一陣就停咗 :)

出發到我地第一站嘅長隆歡樂世界

唔知係咪之前落雨 & 唔係咁好天,所以周圍都冇乜人

個入口好似一個荒廢的樂園。。。Wakakakakaka

中國地大物博,好似行咗好耐先行到去個真正入口!!!!!!!

入口位置又有GORGOR至愛老虎 :)

叫野人自己決定去邊玩

歡樂世界有一個好似OCEAN PARK嘅兒童王國

野人好自然都係向著呢個"兒童王國"進發

未開始玩,已經一身汗 (落完雨都仲係好焗!!)

GORGOR今次真係出師不利

一開始想玩嘅HELICOPTER,竟然差幾cm先夠100cm高可以玩

而DIDI就係高GORGOR嗰幾cm,成功入圍。。。

"機艙"內,只剩一人。。。

呢D真係"只差一點點 先可以再會面" Wakakakakaka

今次可算係野人第一次因為嗰少少高度差別而出現嘅"待遇大不同"

DIDI玩緊嗰時,GORGOR一直留喺原地喊。。。

我叫DIDI玩完之後去安慰GORGOR

原來佢地嘅安慰方法係拍對方兩下膊頭

HEA得黎帶點一切在心中嘅意思,Wakakakaka

好彩,仲有其他飛機俾呢個飛機迷GORGOR玩

即刻開心返唒 :)





野人玩飛機中途,有PARADE經過。。。

竟然俾我驚見同DISNEYLAND PARADE一樣嘅甲蟲車!!!!!!

我見到嗰時真係差D笑到收唔到聲!!!!

真係唔知邊個抄邊個!!!!!Wakakakakaka

GORGOR對老虎嘅情意結真係好勁!!!

主動同PARADE嘅老虎揮手!!!!


大家見到以下呢個遊戲名,會有咩幻想呢???

事實係同TIGER一丁點關係都冇嘅FLYING MONSTER

話說酒店住客買歡樂世界嘅入場卷,會有FAST PASS手帶

但。。。冷青青嘅樂園。。。FAST PASS手帶真係得啖笑

園內有數之不盡嘅小朋友機動遊戲

DIDI個唔多高興樣,係因為佢坐前面發現有蚊定唔知昆蟲,唔敢坐

但叫佢坐上面又唔耐煩!!!!!!!!

呢個揸車GAME,睇相好有喺草叢揸車FEEL

唔知大家有冇留意到。。。

高空玩意全部都係我負責陪玩架?!

只有喺地下穩穩陣陣嗰D先有虎爸份

大家自己估點解啦,嘻嘻。。。

不過都有一個例外。。。

呢個熱氣球GAME,早幾個月前,野人都有喺JUMPING GYM玩過

當時虎爸不在場,我一拖二,GORGOR有d驚、DIDI好ENJOY

事隔幾個月,GORGOR同DIDI都好ENJOY,仲要轉到快冇可快

真係難為了虎爸,哈哈!!!:P

食雪糕4重奏。。。




最後一重奏,污WEAR咀,嘻嘻~~~

野人HAPPY完,到我HAPPY,CAROUSEL

但由於太少人玩嘅關係,上面嗰層唔開 :(

有得睇,冇得玩,救火GAME (唔夠高)

呢個救火GAME,LEGOLAND都有。。。

都係嗰句,都唔知邊個抄邊個!!!!!Wakakakaka

大家睇相以為我地玩得好輕鬆,其實都幾多蚊

應該因為落雨後又有D陽光,D蚊走哂出黎

而且有幾個水池GAME,大家都知水池最利蚊-___-

GORGOR & DIDI 對呢個衝水都有點緊張。。。嘩哈哈哈

兩個衝完即刻輕鬆唒 (之後仲衝多5次!!!!)

我覺得全場最辛苦嘅。。。就係兒童跳樓機

CHOK上CHOK落10幾20下!!!!!

如果老多幾年,真係腰骨都俾埋佢!!!!!!!!!!!!

GORGOR真係好俾面老虎系嘅嘢

我同佢去左N咁多次DISNEYLAND,佢都唔同嗰D CHARACTERS影相

但老虎威力真係好強!!GORGOR主動走去同呢隻樣衰老虎影

DIDI俾人整蠱,露底,WAKAKAKAKA

野人好想坐呢個玩完會全身濕唒嘅船 (左右前後會有水槍射埋黎呀!!)

本來我都諗住捨命陪君子,但。。。買雨衣間嘢CLOSE咗!!!

真係好笑,個GAME仲有得玩,但冇得買雨衣,真係千奇百趣

唯有行過少少,玩個自轉水泡

為何自轉????因為野人要自己操控得黎但又唔識操控

所以只係不斷自轉@@



雖然天開始黑,但遊戲尚未結束。。。

轉戰室內館!!!!!!

室內館有樣嘢好GOOD

全部小朋友自己玩就得

我同虎爸唔使陪玩!!!!!!超爽!!!!!Wakakakaka

GORGOR扒艇扒到炒菜咁嘅?!?!?!?!@@

野人始終最鍾意都係玩車







最後玩到休館先走

天都黑唒,近出入口處有個LIVE SHOW

我估全日全館嘅人就係得呢張相咁多:P

由於野人自旅遊巴瞓左個長覺後都冇再瞓過

驚佢地支持唔住,唔食飯就瞓

ROOM SERVICE都等唔切

即刻拿拿臨去下晝食過嗰間餐廳買左TAKE AWAY俾野人醫肚

DAY 1行程就咁完結,對腳多咗好多蚊癩-__-

DAY 2動物園,D蚊應該仲勁!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言