2014年5月25日 星期日

長隆兩DAY遊 の 野生動物世界

來到長隆之旅最重點一日>>>>>動物園

野人一早就好醒神著起我特別為佢地預備嘅老虎波點套裝

準備去同老虎"一齊"食早餐!!!!!嘻嘻~~~

嘩!!!!嘩!!!!嘩!!!!!好多人等位入去食早餐

其實餐廳職員有COUNTER PROPOSE我地去另一餐廳食,咁就唔使等位

但同野人講好唒與虎同食,點都要等啦!!!!!哈哈~~~

好彩,原來就算咁多人,都唔係要等好耐就有位

所以如果你地諗住帶小朋友邊睇老虎邊食早餐

千奇唔好俾門口嘅人多情況嚇親,要堅持等喔!!!!!嘻嘻~~~

老虎粉GORGOR終於可以近距離見到老虎喇

從佢嘅笑容,睇得出佢好滿足、好開心 

滿足開心之餘,仲要好開胃!!!!!












GORGOR非常尊重今次同老虎嘅會面。。。

帶埋私伙老虎去食早餐!!!!!!


一場黎到老虎餐廳,影多幾張相先閃。。。

餐廳唔止有老虎睇,仲有紅鶴

返酒店房,拎齊行裝CHECK-OUT,準備向動物園出發

其實返酒店房沿路都有機會見到老虎

CHECK-IN COUNTER頂嘅雕像,近距離望望

YO!!!!!!出發!!!!!!!!


天氣實在太好,曬到完全唔想企定定影相!!!!!!

野人熟練咁走埋去睇地圖




實在太熱,要去室內館HEA HEA。。。

原來館內有GORGOR鍾意嘅小老虎BB,好得意喔!!!!!

室內館HEA得太舒服,唔想走。。。(狂玩"ANGRY BIRD"-__-)

野人由入口睇完個地圖之後,就不斷話"我要睇HIPPO,我要睇HIPPO"

所以同佢地去睇動物大匯演




唔知係好專心睇定係熱到呆咗 Wakakakakaka

講嘢講到手舞足蹈嘅DIDI。。。

但我同GORGOR好明顯唔知佢講緊乜,呵呵~~~

睇完表演,DIDI熱到無唒心機。。。再加上一個委屈告狀樣

雪糕治療法之後,開心返唒,嘻嘻

繼續周圍睇動物。。。


呢個天鵝湖邊真係超級曬!!!!!!

自己知自己事,已經唔係18/22,老咗真係唔曬得咁多

一心諗住企喺後面唔曬嘅地方等野人睇天鵝

點知。。。兩隻嘢不斷叫我行出去一齊睇-___-

間唔時都要入去D SOUVENIR SHOP抖下涼。。。

行咗咁耐,終於搵到老虎嘅藏身之處!!!!!!

野人話。。。見到自己個朋友(老虎)

要同佢傾下偈喎。。。(妄想症好嚴重!!!)

爬咗先知唔俾爬嘅欄杆,嘩哈哈哈哈

周圍都係老虎,仲有好眼瞓嘅獅子

見隻老虎咁瘦,虎爸買左D肉,順便表演餵老虎俾野人睇。。。

眼都未開嘅老虎BB,好可愛


同眼都唔開嘅GORGOR一樣咁可愛,哈!!

瞓喺老虎媽媽公仔身邊嘅真老虎BB,搞笑~~~

SAFARI。。。野人即刻買頂老虎帽

喬裝成一隻老虎入去睇動物



後面位大叔同我地一齊影全家幅。。1,2,3,笑。。。Wakakaka

我諗我睇youtube睇得太多。。。

見到呢隻熊企起身,我即時諗起隻熊入面一定係藏左一個人!!!!!!

原來"爸爸去哪兒"嘅5間屋就喺SAFARI AREA入面

SAFARI完,熱到咁,兩隻野仲可以玩獅子老虎毛毛公仔,佩服!!!

最後一站,係野人自己決定要睇嘅假恐龍

我要強調係假恐龍。。。

因為野人入去前就實牙實齒話我知,佢地知道入面D恐龍係假嘅!!!!

但。。。影完呢張相之後。。。

兩隻嘢睇恐龍睇到驚得滯,喊住咁離開-__-

不得不提提,最後嗰兩隻大恐龍嘅效果又真係造得誇左D嘅。。。

所以如果唔係特別想帶小朋友睇恐龍OR擔心小朋友會驚

就真係唔好入去呢個恐龍區

而且睇恐龍之後段路,係一定要行唒其他幾個動物區先有出口離開!!!!!!

中途無分支路呀!!!!!!

我地就係因為咁,焗住要行唒咁多個動物區 (仲要唔多吸引-__-)

最後搞到趕頭趕命咁離開!!!!!!!

總括2D1N長隆之旅

好熱、好多汗、多蚊、多蚊癩 (動物園反而冇乜蚊)

對我同虎爸黎講,去完呢2D1N,當然冇咗半條命啦

但對於野人黎講,真係超級HAPPY囉!!!!!!

2x半條命換來2x超級HAPPY,值得!!值得!!!! :)

沒有留言:

張貼留言