2014年5月6日 星期二

JASPER生日會@McD

5月6日,公眾假期,JASPER生日會@又一城McD

(再過多一兩年,野人會唔會去齊18區嘅McD參加生日會呀?!Keekeekee)
我同JASPER媽係喺大肚嗰時,透過媽媽會認識。。。

所以JASPER同野人嘅友誼係始於未出娘胎之時,嘻嘻

仲有彤彤媽,都係一樣媽媽會認識

彤彤弟弟都已經咁大個仔,時間過得快到呢。。。

過去一年,少左同JASPER&彤彤出黎一齊玩

野人同佢地感覺都比較生疏,嘻嘻

由於都知McD生日會SCHEDULE比較TIGHT,所以極速ORDER FOOD

呢頭叫完野食,嗰頭就已經要出去玩遊戲,哈哈!!!

玩完遊戲,即刻開始食野!!!!!好忙,Wakakakaka

彤彤弟弟,So Cute,同彤彤好似樣

切蛋糕。GORGOR又去攝位

我次次見到佢咁落力攝位都覺得好好笑!!!!!

小朋友去參加生日會,真係好HAPPY

有得玩,又有禮物收

GORGOR拎禮物拎得咁不滿嘅樣,因為我迫佢影相,WAKAKAKAKA

GORGOR好抗拒女孩子!!!!!

小朋友階段,男仔普遍都冇女仔咁主動,呵呵呵呵~~~

好冇禮貌嘅野人,收到禮貌即場拆-___-

完咗生日會,我自己約左朋友GATHERING

未夠鐘,去逛左陣街。。。

突然發覺原來自己好耐冇試過咁無目的咁逛街!!!!!

而且原來我已經覺得咁樣逛街真係好無聊

因為我眼見到嘅野,全部上網都有得買!!!!!

我相信我宅女嘅性格已經入血!!!!!

是夜紅十字之友GATHERING

當中有朋友將會出發澳洲WORKING HOLIDAY,爽!!!!

又有得玩BB,仲要係仔!!!!YEAH!!!!!

我真係鍾意同仔玩多D,嘻嘻 :)

沒有留言:

張貼留言