2014年12月6日 星期六

BIG BUS 初體驗

自從野人見過開薘觀光巴士後

間唔時都叫我帶佢地搭

但大家都知啦,搭得開薘巴士,一定坐上層

太熱太曬我唔得、太凍野人唔得

天陰陰又驚中途落雨。。。

所以天氣狀況要拿捏得準!!!!!

終於等到有時間、又唔太凍太熱、又唔太曬或想落雨的一日

GOGOGO!!!!!帶野人做個觀光客 :)

香港大致有兩間巴士公司提供開薘觀光巴士服務

1)BIG BUS HONG KONG
(http://eng.bigbustours.com/hongkong/home.html)

2)城巴/新巴
(http://www.nwstbus.com.hk/hotspots/sightseeing-bus/index.aspx?intLangID=2)

每間公司都分別提供數個不同的觀光路線,走均香港九龍

我和野人的觀光客之旅,選定BIG BUS的STANLEY TOUR

成人 : HKD230/一日無限搭 (沿途有多站上落車)

小童UNDER 5歲 : FREE OF CHARGE

揀STANLEY TOUR,因為這條路線最長 (為時大約2小時)

期望搭一次長時間,搭到野人"夠唒皮",唔使咁快有下次
(大家都應該估到係大風到吹甩髻之旅@@)

BIG BUS總站就在中環新地標 – 摩天輪旁邊

P.S.總站有個小COUNTER購票


野人不停問我幾時開車。。。@@



車上提供多種語言導覽服務

一上車有EARPHONE派發


車都未開,死堅持要聽EARPHONE的哥哥 (都未有嘢聽 -__-)

開車喇!!!!!!(好專心聽,不過應該聽唔明 XD)


去到深/淺水灣,我開始有DD後悔。。。真係大風到呢@@


不過見野人高高興興的樣子,都OK :)

DIDI太ENJOY,ENJOY到瞓著Zzzzzz

DIDI Zzzzzz,哥哥嘆茶點。。。(果然係好長時間的巴士遊)

這個STANLEY TOUR還包括香港仔的SAMPAN RIDE

不過去到香港仔,DIDI仍Zzzzzz,放棄了。。。

大風到要我件衫擋風,擋到人都冇埋,哈哈




回程經過CYBER PORT,開始有少少陽光,即時和暖好多 :)




BIG BUS RIDE,野人搭完真係好開心呀!!!

如果小朋友鍾意搭交通工具,都可以試試呀 :)


沒有留言:

張貼留言