2014年12月24日 星期三

聖誕前夕。 平安夜愛筵

今年野人學校義工家長人數眾多

所以做了兩年"SANTA-PARENTS派禮物"的我。。。

都要全身而退 :P

虎爸因著是家長教師會委員,所以繼續GO-GO-GO

前年做SANTA-CLAUS,上年休息一年,做了聖誕平民

今年虎爸重拾SANTA-CLAUS位置 :P



平安夜晚上,第一年參與教會的愛筵

每個家庭Asked for預備一款4人份量的食物

我"教"小虎做了MahJong版泰式椰汁糕 (真係好似MahJong XD)

話就話每個家庭預備一款4人份量的食物

現場所見,大家都比想像中預備多好多食物!!!

好。豐。富。呢~~~




好強!!!!!有青紅蘿蔔粟米湯,又有一直加熱的咖哩!!!!!


來到這些"大食會"。。。

食方面,完全唔需要為野人操心 :P

愛筵後,有平安夜晚會。。。

一齊唱詩、小朋友獻詩、報佳音、還有親子競技賽


GORGOR無緣無故在獻詩前,哭了 @@

獻詩完畢,無事發生過一樣

所以應該都因為唔想獻詩而大喊 -____-


親子競技賽。。。

小朋友玩遊戲,我就俾小朋友玩,哈哈哈哈 (好ENJOY~~~)




除小朋友玩之外,一眾爸爸媽媽們都玩得好投入 XD

玩完仲有禮物收,YEAH!!!!!!


熱鬧過後,回家靜靜地看我聖誕MUST-WATCH MOVIE!!!!!

好有聖誕氣氛呀~呀~呀~~~

全套戲,最鍾意呢段 :) 加上有我喜歡的KEIRA KNIGHTLEY :)

平安夜。後記

由於平安夜晚上去了愛筵而好夜才回家

虎家傳統的"平安夜切個平安蛋糕"

都要順延到聖誕節當日才能完成 :P

沒有留言:

張貼留言