2014年12月1日 星期一

擇日重賽的聖誕迪士尼

早前多人多車到難以入場的迪士尼

最終決定在平日野人放學後再去(碰碰運氣)

P.S.現在,平日我只選星期一至四,星期五我都嫌多人!!!

陰陰天+幾分寒意,更有聖誕氣氛 :)

總覺得如果短袖衫、熱死LA LA睇聖誕樹,好怪






近期FROZEN大熱,樂園好多景物都要換上FROZEN,包括場刊

FORZEN-HATER野人見到如此多FORZEN,好嬲!!!!!嘩哈哈哈


專登入PARK睇的聖誕樹,當然要狂影100張相!!!!







星期一至四的迪士尼給我的這份悠閒感覺

我想我無辦法再接受星期五、六、日入PARK的人多程度



專一的野人,當然又是玩那幾個常玩的玩意@@








唔知以為去玩鬼屋 XD


野人俾我半被迫之下,睇4D影院,呵呵呵呵


又到MISSION IS POSSIBLE時間 :)


FROZEN熱下,多了這個劇場 (1日有5個時段)

都OK好睇,連野人都睇到目定口呆

入夜後,天氣凍凍,刨條粟米再玩過






從來令野人留戀於迪士尼的,只有玩具@@

我入PARK的目的,感受聖誕氣氛 :)


今年這個,好靚呀~呀~呀~呀~


聖誕樹下的戀人(講明:我無做動作指導呀!!XD)


本來打算早少少坐定個位睇NITE PARADE(避免上次睇得咁辛苦)。。。

黑仔地,臨開場前10分鐘,預計會落雨,宣佈取消
(不過要讚讚今次的預測能力,10分鐘之後,真係勁。大。雨!!)

唯有下次再去睇過啦

CHRISTMAS DISNEYLAND – BYE~BYE~SEE U NEXT YEAR :)

沒有留言:

張貼留言