2015年12月12日 星期六

童來賀聖誕 2015

真係最後一年喇!!!!!


上年睇K3表演時,已幻想到野人K3時我會唔會好唔捨得

果然今年表演開始無耐,我已經睇到眼濕濕ㅠ_ㅠ

今年野人嘅表演,真係俾100分再+100分

唔係完全因為佢地係我仔仔,所以得到我咁高評價

而係我見到野人今年真係好認真對待呢個表演

同佢地以往只會唔專心、得過且過、我行我素嘅態度完全唔同!!!!

有努力過、認真過

見到佢地呢種成長,先係得到高度評價嘅原因 :)






咁好嘅表現,我當然都好識做

表演完畢即時去揀心水聖誕禮物

路經好受歡迎嘅STAR WARS,湊熱鬧影相 :P

當然野人完全唔知係乜東東 XD



努力過後得到嘅,最開心 :)


沒有留言:

張貼留言