2015年12月19日 星期六

老友回來了!!!!

聖誕節「迫近」,密密手準備好聖誕禮物會一班親朋好友 :)

老友一家趁聖誕檔期從外地回港

以往返港都係最多見到面一次 (仲要好艱辛就期!!!)

今年就好好,可以度到期見幾次 :)

FIRST MEET X 3 FAMILIES








順便去亞姐間舖搗亂


大笑BB近日只親近男色

小虎抱佢就相安無事,仲要笑面迎「虎」

但我抱就不。斷。爭。扎!!!!!

我亞姐仲衰,近少少已經爆喊!!!!!哈哈哈哈

既然約到,當然唔少得約一晚KIDS' FREE 媽媽TALK

未做媽媽已經雞啄唔斷,何況而家。。。:P

今次見多咗,加上小朋友大咗

老友兩個女女都由原本唔多理我

喺我面前扮LADY :P

到最後現唒真身,將我玩殘 (當然我非常WELCOME,哈哈)

希望兩位「淑女」下次回港仍然記得我啦!!!!!







題外話 – 有晚同兩個「淑女」捉琪

差D俾"76"同"86"兩格,整我笑到斷氣!!!!!XD

沒有留言:

張貼留言