2015年12月27日 星期日

細胞分裂組の聖誕派對

已經唔記得我地呢班朋友開咗幾多年XMAS PARTY :)
(第一張相有亮點,請細睇:P)



今年PARTY地點在PLAYHOUSE

野人自己玩都OK,我同虎爸樂得清閒 :P









老友鬼鬼嘅DAMIEN哥哥~~~


肥仔BB,我相信我家哥哥應該同BB差唔多重 XD


又到一年一度XMAS GIFT EXCHANGE

弟弟個樣,咩事咁衰?!?!?!-__-


因為DAMIEN哥哥係聖誕BB

每年聖誕派對都會有生日蛋糕時間 :)



唔知我地細胞分裂組下年會唔會又多咗人呢?!?!哈哈


沒有留言:

張貼留言