2015年12月17日 星期四

TOMICA聖誕之旅 @ 奧海城

野人由未識講嘢開始已經好愛車

到開始識講單字嗰時都係「車車車車」不離口 :P

自從3年前,愛車野人加入咗童界必玩嘅TOMICA行列

一直就玩到今時今日。。。

所以當知道奧海城聖誕節期會有TOMICA FUNCTION

就預咗一定要留時間帶車迷野人去「兜」一轉!!!

雖然FUNCTION場地唔算太大,但如果我係愛車之人

見到呢個有大大小小TOMICA嘅場地,應該都會相當興奮




場內有場景影相外,仲有幾個小小遊戲玩

只要喺場內買遊戲券就可以玩


野人去到5歲半呢個年紀

基本上玩遊戲係唔想有大人幫

當然以我一貫作風,除非佢地叫我幫啦

否則我係一定會「袖手旁觀」,哈哈哈哈




呢個配對遊戲,玩前已經俾我影低個答案 :P

呢個將架車重身上色遊戲,個人覺得好悶

但野人又玩得好ENJOY喎

仲好開心有得拎番自己「噴」完嗰架車張相

所以呢,任何時候都唔可以用大人把呎去計小朋友嘅嘢 :)


玩完遊戲,儲齊印仔,可以得到「抽車」機會

以野人自己「抽車」嘅技術 + 為人心急

當然抽幾次,幾次都落空。。。哈哈

埸內當然有嘢買,俾父母放下血啦

呢兩份係聖誕禮物嘅延續篇

事關佢地兩個之前揀嘅禮物份量實在太縣殊

而我一向都盡力做到對野人絕對公平

所以呢兩份係用嚟拉番個平衡 :)


奧海城為配合TOMICA FUNCTION

有幾間餐廳都提供TOMICA主題兒童餐

所謂TOMICA主題兒童餐其實只係轉唒用TOMICA嘅餐具、餐墊

而個兒童餐嘅「內容」同平時兒童餐係一樣嘅,哈哈哈哈

不過冇所謂啦,食兒童餐嘅兒童開心就得啦 :)


沒有留言:

張貼留言