2012年5月19日 星期六

草地!衝!衝!衝!

我好鍾意帶野人去下D大公園、大自然玩下、跑下、衝下

因為我覺得佢地新陳代謝快,好多能量做左出黎唔好浪費

如果可以用盡D能量,身體收到呢個SIGNAL,就會產生再多D能量出黎

應該對身體係一個好好0既循環!!!!!!哈哈~~~~

今日帶佢地去左我都未去過0既"佐敦谷遊樂場"

中途發生左段小插曲

原來有"佐敦谷遊樂場"同"佐敦谷公園"架!!!!!!!!!!!

我地開頭去左"佐敦谷公園",泊好唒車先覺得好似唔多0岩

同我想像0個度好似好唔同

再上網CHECK,先知我地係要去"佐敦谷遊樂場"囉!!!!哈哈

野人已經開始識玩遊樂場0既設施

排隊SIR滑梯


 

我想黎呢度都係因為呢個大草原!!!!!!!

一睇個樣就知可以用黎釋放唒野人0既能量!!!!!!wakakakaka


今日真係勁好彩!!!!!我地一玩完上番車

就落勁大雨!!!!真係行遲一步都唔掂........呵呵~~~~

沒有留言:

張貼留言