2012年5月6日 星期日

沙灘嬉水樂

呢排成日一至五好天,星期六、日就落雨

搞到我冇得同野人去沙灘玩!!!!!

今日我一見有少少陽光,就拎齊裝備同佢地殺入清水灣

野人未去過沙灘呀!!!!!我都驚佢地唔鍾意踩沙0既感覺

特別係哥哥,佢就至唔鍾意企0係d唔實在0既野度喇!!!!!!!!

不過出奇地!!!!細佬係零warm-up,哥哥都係驚左幾分鐘之後

就開始佢地挖沙之旅喇~~~~~




細佬好快就想出去衝浪喇!!!!!果然野人之名唔係浪得虛名~~~


哥哥真係好搞笑,成日都要搵D野揸手,今日佢就搵左舊好0岩佢手型0既石頭

我諗佢KEEP住揸左半個鐘都有!!!!WAKAKAKAKA!!!!!!




2兄弟合力挖個大水池,細佬挖挖下又去左衝浪,留番哥哥同我好用心咁挖!!!!!!



終於完成!!!!加埋海水,就有一個私家小水池!!!!!!

哥哥真係太鍾意呢個小水池喇

坐左落去就好似冇乜再旭過喇....(定係佢真係太懶,又好似細個0個時咁唔鍾意旭呢?!)

最後哥哥隻手係浸到皺唒皮!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言