2012年5月14日 星期一

第二個媽媽節

第二個媽媽節,返完PLAYGROUP,約左mm婆婆同姨媽、姨丈一齊入迪士尼酒店食個tea buffet慶祝

其實我覺得有左小朋友之後,乜野父母親節都係兒童節啦

因為都係為個小朋友諗個地方慶祝:P



野人成日0係電視都見到米奇一家,而且之前都係樂園見過面

不過可能今次真係太近,嚇到佢地勁驚、勁喊~~~哈哈~~~


好彩見到主角MICKEY都冇咁驚,可以影番張相!!!!!


哥哥好鍾意食個米奇WAFFLE,食到笑咪咪,而且仲好"襟"食,食左好耐!!!!



不過可能今次呢舊WAFFLE又係佢0既安全感來源,又要揸住勁耐!!!!!
 


小朋友永遠0既好朋友 ------> BUBBLES

真係次次玩都好開心!!!!!!!!!(所以我個BLOG都用左bubbles做背景,hehe)







玩玩下有個西人妹妹,細佬又扮唒含蓄咁痴住我!!!!!!!

哈哈~~~~我發現佢只係對外籍小朋友有興趣架咋!!!!


食完buffet,循例都入園玩下

細佬呢個樣好嬌肖!!!!!!!!



今日好多人呀!!!!!

不過都唔係太辛苦,可能都係多香港父母入黎慶祝媽媽節,冇乜大陸遊客!so good!!!!

所以我地都睇埋煙花先走~~~~~SO TIRED!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言