2012年5月28日 星期一

MM I'M TWO 2012生日會



我幫野人設計今年0既主題海報(本人極之滿意是次自家創作,wakakaka)


今年生日會0係CLUB HOUSE舉行

好處係我鍾意個生日會有D咩就會有乜,彈性大D

但壞處係所有野都要自己PREPARE、CLEAN UP........

所以今年比起上年,今年攰好多呢~~~~~~

好鍾意見到我D朋友一齊黎玩0既感覺,好開心!!!!!好熱鬧!!!!!!!



開心0既地方就應該有BALLOON,所以MM0既PARTY,必有氫氣球!!!!!!

好鍾意個"2"字呢~~~~




我同亞仔0既親子裝,大愛!!!!!!



預備俾小朋友0既小禮物



堅持要0係呢個PARTY出現0既BOUNCER

就算我家野人唔敢玩,我覺得其他小朋友都會跳得好高興!!!!!




哥哥好似絕大部分時間都0係呢個BB BALLBALL池入面囉!!!!!!



影得好好0既合照,好滿意~~~



今年個蛋糕確實出左D問題

但係事情都發生左,都追究唔到啦,唯有真係"經一事、長一智"

最頂層0既蛋糕


蛋糕0既全相 (弟弟已經著左迷:P)



訓練左成個月,哥哥終於知咩係生日蛋糕,咩係BLOW OUT THE CANDLE!!!!哈哈~~~



其實唱生日歌之後,我真係有想喊0既衝動!!!!!!(不嬲都眼淺啦.......)

因為我真係覺得好感動,見到野人咁快已經2歲大

識得開心、唔開心、俾到反應

可能只有做左人媽媽先會有呢下感動,哈哈~~~~

哥哥負責切餅


全家幅


真係好多謝咁多位山長水又遠黎到出席mm0既生日會

仲要0個朝早係勁大雨,大雨到好擔心要取消

好彩生日會期間已經停唒雨^^

仲有就係要多謝咁多位送俾野人0既生日禮物

我就好鍾意喇,因為今年經我"指導"下,大家都冇買車~~~~哈哈~~~





下年如果再搞生日會,將會更加開心呀!!!!!!

因為今年將會有3個龍BB出世呀!!!!!

好開心呢,MM朋友群愈黎愈壯大喇~~~~~~

沒有留言:

張貼留言