2012年5月30日 星期三

番生BLOG

近排睇返自己個BLOG、人地0既BLOG

好有衝勁起番自己個BLOG!!!!!!!!

最大原因係......睇自己個BLOG0個時.........個感覺居然係--->
"原來野人佢地發生過D咁0既事?!"

真大獲!!!!!只係年半前0既事!!!!!!!!可以忘得乾乾淨淨!!!!!!!

所以野人0既事真係要寫低寫低(第時老來,拎番出黎笑番餐都好,wakakakaka)

就係憑著呢股勁(我做野一定要即刻,因灘涼左我就唔做架喇)

我整左個自己好滿意0既blog,因有個好開始,件事會比較大機會成功~~~~~~~

整左個現時滿意度達100%0既banner



真係覺得自己好勁!!!!!100%原創!!!!!對於冇創作細胞+無學過任何photo editing0既我黎講, 簡直係超額完成!!!!!!!!!!

+埋我家野人最鍾意0既bubbles做背景,成件事我覺得自己已經成功左一大半!!!!!


WELCOME TO BLOG WORLD

WELCOME MYSELF TO BE A BLOGGER (AGAIN)

沒有留言:

張貼留言