2013年6月7日 星期五

相識。相愛。3週年。快樂

野人3歲生日正日係星期五,要返學

 

我冇幫佢地請假慶祝,因為唔想佢地長大後有EXCUSE唔返學:P

 

所以我只係化身神秘速遞員,送生日蛋糕返學校



學校每個月0既第一個星期五,都係該月生日會

 

所以野人5月頭已經切過一次蛋糕



而家又有得切多次,相信野人好HAPPY~~~~



(睇番呢2張相,發現原來5月溫差咁大,野人月頭仲著緊高領長袖!!!!)

 

送完蛋糕,等兩隻野放學,接佢地去食個生日DINNER~~~

 

On the way to Disneyland, 超級好天!!!!!!



生日好hyper之野人,訓醒一覺,準備覓食!!!!




黑洞胃野人踏入3歲,繼續表現佢地最原始0既實力!!!!哈哈~~~








0係食飯方面,野人而家都可以稱為完全擺脫BB

 

同枱食飯,有傾有講0既我地



做左媽媽0既朋友們,應該知同小朋友食飯,唔使只係要照顧佢地

 

而係可以好似同朋友食飯咁,其實好安慰~~~~嘻嘻~~~~

 

我最愛而又最CHEAP BOM BOM0既食物之一……..關東煮:P



GORGOR呢個樣,絕對反映到最近3個月野人0既性格……8!!!!!

 

乜都問一餐……咩聲???咩黎???0係邊度???點解???



超鍾意食蛋糕0既野人,見到自己今年第4個生日蛋糕,依然雀躍!!!






今次GORGOR負責吹蠟燭,埸面驚人!!!

 

佢近到…..吸。左。個。火!!!!!!!



3歲生日完滿結束,野人最開心當然係收到好多好多生日禮物……



我家玉豆姐都有送生日禮物俾野人 (開心到佢兩隻野丫!!!)



生日後記…..

 

今年係同野人相愛0既第三年……



精心炮製左份成長小禮物俾佢地



唔知睇完0既朋友,有冇意識到我想表達好多野人0既第一次…..

 

第一次識坐、識企、識行…….

 

第一次去玩水、去沙灘、去旅行、去SALON剪髮…….

 

第一次過聖誕、過年、過生日……

 

最重要係…….亦都非常登野人開心0既係……

 

每一個第一次,佢地都有另一半相伴 :)




野人023歲,係一個海綿時期

 

吸收左好多知識,亦都學識左好多技能

 

上落樓梯、原地跳、自己食飯、洗手、抹咀、除鞋、除褲、著褲…..

 

V字手勢由舉起1隻食指…..到舉起2隻手指但分唔開…..到而家好正統0”V”

 

2歲第一次去PLAYHOUSE玩,到而家一去到PLAYHOUSE門口自己自動自覺除鞋

 

所有所有……令我更認定父母0既角色

 

就係帶小朋友不斷去EXPLORE呢個世界

 

當然作為一個基督徒父母,更要成為神0既好管家

 

好好藉著神0既話語去教養小朋友

 

「教養孩童,使他走當行的路,就是到老也不偏離」 【箴言22:6】 

 

好開心野人可以0係一以基督為至寶0既學校長大……

 

記得上年開學前,校長講過呢間學校0既小朋友禱告好叻

 

野人由一開學,只係講得一句感謝天父,然後即刻跳到亞們

 

到而家返左差唔多一年學,野人可以好清晰咁帶領飯前禱告

 

感謝天父,賜我飲食,求主潔淨食,食後平安,孩子禱告奉主名求,亞們

 

校長真係一D都冇錯:)

沒有留言:

張貼留言