2013年6月6日 星期四

K-KIDS之路

早幾日,去左Bangkok一趟 (公司outing)

 

一片片小雲,我都幾鍾意搭飛機,望下D雲,感覺好自在:)



0係呢間公司兩年幾,第一次去公司Outing :)

 

其實都預左冇乜自己時間做自己想做0既野-__-




最多都只係可以去按一次腳…….



都有樣開心野,就係又可以食KRISPY KREME!!!!!!!!!!!!!!YEAH!!!!!!!!



仲有,竟然0Bangkok搵到自己0既肖像!!!!!(個咀”心”型呀!!嘻嘻)WAKAKAKA…....



Outing其中一晚係公司Gala Dinner

 

發現同事0既創意+畫技好勁!!!!!

 

呢件本來全白色、乜都冇0既小朋友tee,變身成咁,堅靚!!!!!!!



去完Bangkok,又好想去多次Seoul!!!!!!!!!<----其實冇乜關係,哈哈

 

不過我對Seoul真係念念不忘…….隔左成個月又寫Seoul,呵呵~~~~

 

上幾回首爾”Ju些唷之旅blog……..

 

提到愛上當地其中一個原因,就係好多野人衫賣!!!!!!!!!!!



款式之多不在話下,SIZE方面更合我心水!!!!!!

 

熟悉野人0既朋友,都知兩隻野屬於標準排骨型

 

K-KIDS既衫就好似正正設計俾排骨著!!!!!

 

(K-POP個個瘦un-un就知啦,哈哈)

 

相比其他地方出產0既衫,起碼1/5!!!!



0係野人身上00岩好!!!!!!!!!!!!GREAT!!!!!!!!!!

 

既然FIT到咁,真係冇理由唔將佢地進化成一對K-TWINS!!!!!!!




為左將整件事更”Ju些唷,親子裝不可MISS!!!!





甚麼父子裝、母女裝、親子裝、情侶裝、家庭裝0係韓國都好流行

 

真係唔知點解佢地咁鍾意著到一模一樣?!?!?!?!

 

就好似我都唔知點解自己而家咁鍾意親子裝一樣~~~~~

 

可能去完韓國,我已經成個人化左!!!!

 

多謝收看,ComeSaMeDa~~~~wakakakaka

沒有留言:

張貼留言