2013年6月17日 星期一

重拾。嗜好


認識我家姐姐0既朋友都應該知…..

 

我家玉豆姐除左出名影相差之外,另一樣技能就係煮野難食!!!

 

適逢2012年屋企多左麵包機 + 1蚊都唔使俾之信用卡送光波爐



決定重出江湖,返入煮房,整下野食!!!!!!!!

 

務求令我家野人有D好日子過:)



其實冇認認真真整野食,好似都有3年幾喇…….

 

咁耐冇整,急不及待搵番唒D老朋友出黎見下面:D



先黎整個野人好鍾意食0既芝士麻糬波波







簡單易整,賣相異常吸引!!!!!!WAKAKAKA



屋企好多小朋友食物用具,應該都係以前買下買下儲埋咁多:P

 

例如呢D得意蛋糕仔模…..



為左散咁D貨而整0既蛋糕仔……





野人超超超鍾意食,如果唔控制住佢地,每人可以一次食10!!!!CRAZY!!!!

 

其實我最想整0既係鹹食”…….

 

0岩過去0WeekendD時間,野人又乖乖去訓個長午覺…..



我就可以達成夢想 ---> 光波叉燒、雞翼~~~~~YEAH!!!!!






叉燒…..真係好好好好好好食!!!!!DIDI幾乎要一個人食唒一斤叉燒!!!!!



雞翼,OK!!!!但係可能我唔夠時間醃,所以唔夠入味,下次都係唔好貪快:P





今年野人生日會個cupcake tower,有朋友問我D Cupcake係咪我整?!




大家真係太睇得起我喇~~~~哈哈哈哈~~~~~

 

不過…..如果我堅持重拾煮食呢個老嗜好

 

整到0D CUPCAKE0既日子…….……..應該……指日可待…….嘻嘻…….

沒有留言:

張貼留言