2013年6月10日 星期一

小。手。術

為免大家見到個TOPIC會嚇親

 

即刻聲明GORGOR今次做0既只係小腸氣手術……..

 

小腸氣手術係乜東東???簡單黎講…….

 

就係我地人體內有塊膜,用黎隔住條腸唔好跌左落下半身

 

如果塊膜有個”LONE”,條腸跌左落去,就會形成小腸氣

 

條腸跌左去下面,如果CLICK0係個”LONE”…….

 

最最最最嚴重0既後果,就係條腸會壞死~.~

 

GORGOR早在大約歲半0個時,發現出現少少小腸氣問題

 

但當時年紀仲細,醫生話個”LONE”有可能自己癒合,唔使咁急做手術聯埋個”LONE”

 

不過時至今日,個”LONE”依然存在

 

我同虎爸就決定等GORGOR過左3歲生日,同佢搞掂個”LONE”!!!!

 

醫生PREFER晨早做手術,所以約左朝早8點開始

 

我覺得咁早都好0……手術前唔準食野嘛……唔使餓住個肚咁耐

 

手術前,去左醫院過一晚…….

 

我家GORGOR天生藝術家脾氣,即脾氣古怪

 

去到醫院仲好地地0既佢,一入病房見到張床,非常唔鍾意

 

堅拒訓上去!!!!!!!!!!!!

 

堅決程度--->我抱住佢訓著左,放佢落床,佢即刻彈番起身話我唔訓!!!!!”



C!!!!!!!…..無計…….讓我張床俾佢訓-__-

 

咁即係我冇得訓啦!!!!!不嬲訓覺大過天0既我,突然感到做MAMA0既偉大:P



無訓0既我VS訓飽兼且手術前,生龍活虎0GORGOR……..

 

好想虎爸快D到醫院……..



而且當時我0既心情其實….好。沉。重。

 

雖然明知係一個小手術,但係一諗到GORGOR咁細個人仔

 

要自己一個入手術室,真係登佢好陰公:(

 

不過……原來咁細個0既小朋友,屋企人係可以陪入手術室呀!!!

 

總之直至小朋友俾麻醉師焗暈之後,就要離開

 

細膽兼眼淺0既我,將呢個陪入手術室重任交俾虎爸,因為好驚自己喊爆!!!

 

手術一個鐘後完成!!!GORGOR返到病房,明明D麻醉藥未過…..

 

但佢好似醉酒佬上身咁,護士姐姐抱佢訓上床,佢即刻成個人醒唒坐直

 

仲好激動咁想搣甩自己手上0DRIP!!!!!!!真係俾佢嚇C!!!!!!

 

最後我唯有抱住佢,等佢訓下,等佢D麻醉藥過…….



原來TWINS呢個記號會一直存在…….



抱抱下,唔對路,隻手好痺+我要食野

 

SET-UP好個位俾GORGOR訓我隔離,哈哈~~~



2小時後……醒唒0GORGOR開始食野……見佢咁樣我都安心唒:)







GORGOR做手術0既醫生傍晚時份會黎睇多次傷口,確定冇乜事就可出院

 

所以我同GORGOR就要無無聊聊0係醫院等到67-__-





其實GORGOR做完手術、食完野,已經好似冇做過手術一樣

 

應該因為始終係小手術,加上小朋友0既復原能力真係好驚人!!!!!!!!!



等出院…..繼續食緊野(好似全日NON-STOP食野~.~)



雖然做完手術,睇落冇乜野,但係都諗住俾GORGOR休息多一兩個星期先再去玩

 

2個星期都好好天,見到個個都去下水禮,我都超想同野人去玩個痛快呀!!!!!

沒有留言:

張貼留言