2013年6月14日 星期五

Add Friend vs Unfriend

我的網絡世界開始於ICQ年代,當時已經好流行網上識朋友
 
當時我有幾個男/女朋友0既另一半都係用ICQ!!!!
 
當中有用真材實料去識朋友,但好多都係貨不對辦”~~~哈哈~~~
 
所以ICQ呀、MSN呀、TWITTER呀、FACEBOOK
 
在我立場,其實都用不著太認真
 
過去一年,有2個朋友先後0FB Unfriend
 
Facebook,一個掣可以Add friend,同時一個掣都可以Unfriend!!


所以只在這個世界出現的”FRIEND”,其實冇乜價值及重量
 
而另外FB friend list裡面之真正朋友,就絕對唔係只靠FB維繫
 
Unfriend我的2個朋友都係相識15年以上
 
2個朋友Unfriend我都係由第3者通知我……
 
人家Unfriend我,點解我完全唔知?! 因為……

1)
2unfriend前都冇發生過任何特別事,例如爭執、打鬥..”哈哈

2) 有人unfriend自己,FB唔會有通知 :P

 
Unfreind呢件事對我最有感而發or矛盾係……
 
其實要去unfriend一個人,整件事需要專登去做
 
意即你要去搵朋友之homepage按下一個”unfriend”!!!!!!
 
如果此朋友毫無價值,其實用不著專登搵佢出黎”unfriend”-->擺埋一邊就OK!
 
但如果此乃真正朋友,咁係咪用一個掣就可以斷絕到大家0既友誼?!?!?!
 
2unfriend朋友之中,有一個係我真正0既好朋友……..
 
雖然要形容我同佢0既關係呢件事有點嘔心,但係我都好想講出黎…….
 
我同佢0既好朋友程度,係佢可以0係我生仔後,行路痛到好似一隻ZOMBIE 0個時
 
幫我由屎塔拎一個裝左我D尿0BUCKET去俾護士睇
 
其實我諗人生之中,有超過一個或以上0既朋友肯為自己做呢件事已經好幸福、好難得….
 
雖然unfriend事件已經發生左一年,我仍然視佢為人生一個好重要0既人!!
 
而另外一個unfriend人,其實unfriend0既動機係因為我另一個朋友
 
成件事聽落係咪好小學雞”???無錯,其實就真係咁小學雞”!!!!!!
 
可能我0FB就係咁惹人UNFRIEND~~~~哈哈~~~~

2 則留言:

  1. 咁最終依兩個fd仲有無聯系?

    回覆刪除
  2. 冇喇,其中一個搵過都唔覆……

    回覆刪除