2013年11月15日 星期五

2013 XMAS MODE:START!!!

大家有冇發覺而家各大商場OR各大商機

都將D乜節物節有咁早推到咁早慶祝

以前可能一個月前,而家可能個半月、甚至兩個月前

咁當然啦,要做生意嘛:)

對於年度最喜愛聖誕節,推到幾前都好

我都咁WELCOME!!!!!!!

海港城每年聖誕裝飾都係全港幾個大型裝飾之一

不過就唔係每年都好靚

今年係DISNEY THEME

我呢半個DISNEY DIE HARD FANS一定要去啦!!!

咁啱野人WEEKDAYS有假放,咁就可以去無咁迫嘅WEEKDAYS海港城

感受聖誕氣氛前,去同野人婆+姨媽吃個LUNCH BUFFET

呢間THREE ON CANTON呢期都好多人食

WEEKEND長期BOOK唔到位

所以野人WEEKDAYS放假真係好PERFECT!!!!!!

係咁易講下THREE ON CANTON食物質素+環境

整體評價:ABOVE AVERAGE (只係唔知點解我去當日有D焗)

兩隻野食飽飽,去餐廳外嘅露天花園跑跑+嘆嘆

雖然只係11月中,仲有個幾月先到聖誕節

但一嚟到呢度,XMAS MODE即刻撻著!!!!!!

DISNEY經常俾到人開心感覺

可能都係因為咁,我先會咁鍾意DISNEY:)

P.S.如果夜晚去睇,我地身後嘅球狀物都會發唒光,仲靚呀!!!

不過我就應該唔會同野人夜晚去喇,因為真係好。迫。人!!!!

沒有留言:

張貼留言