2013年11月16日 星期六

藝趣嘉年華 2013

一年一度"渣打藝趣嘉年華"

今年終於記得去 (因為每年都係完左先記得:P)

去完之後,我諗下一年都會繼續帶野人去參加

因為經我今年觀察後

發覺愈大嘅小朋友愈多嘢啱玩

除左具欣賞指數嘅午間PARADE同埋台上嘅無間斷舞蹈表演外

其他攤位包括有FACE PAINTING、非洲鼓以及各種手工藝製作

好可惜我地嗰日朝早唔知搞呢搞路,搞到好晏先去到

到維園好似已經日落咁嘅樣,呵呵~~~

MISS左下晝個PARADE

而且好多攤位都開始截隊(活動5PM完結)

好好彩仲排到一個攤位整蝴蝶手工



不過其實小朋友真係好簡單

求其有塊草地跑下,跳下都已經好HAPPY

睇下DIDI跳得幾CRAZY!!!!!!

玩玩下隻自製蝴蝶,GORGOR笑到古古怪怪

原來佢地巧遇同學仔呀!!!!

同學仔個老虎面畫得好靚呀!!!

(其實一去到維園我有叫野人去畫面,好明顯佢地拒絕我啦!)

當日野人著住呢件"長男""次男"衫好正

係我同虎爸去OKINAWA買俾佢地嘅手信WAKAKAKA!!!!

下晝MISS左個PARADE,諗住約埋哈家睇番個NITE PARADE啦

之後同學仔維維都JOIN埋我地

至於個NITE PARADE,可以稱為浪費時間

因為.....其實就係得呢幾隻嘢睇@@

所以下年只係下晝JOIN得架:P





沒有留言:

張貼留言