2013年11月7日 星期四

補補水。充充電之旅

小虎同我上一次兩個人去旅行

已經係2009年10月嘅事

P.S.其實當時已經少少估到野人在我體內,WAKAKAKA

野人出現後,我都有諗過兩個人去RELAX下呀

奈何小虎一直都唔捨得丟低兩個仔,自己走去玩-__-

我對佢呢個態度,初初都唔係咁OK

因為心諗:掛住陪兩個仔得啦 (哈哈~~~)

後來諗深一層,各人有各人選擇

如果唔捨得,就真係唔好自己蛇去玩喇

不過如果你問我點解今次小虎肯同我兩個人去沖繩

其實到而家,我都唔知點解

之但係,今次佢去完之後嘅感想竟然係……

"去到有D唔捨得走"WAKAKAKA

啱呀!!!!有時適當嘅休息真係需要

而且兩夫婦嘅關係有時都要靠下呢D小旅行去增進感情

始終有兒有女嘅夫妻關係

做嘅野、講嘅話題都會99.9%圍繞仔女

兩個人認認真真相處、交心時間真係好少

去個旅行雖然只係幾日,但都已經足夠為一段關係補補水,充充電:)
其實沖繩呢個地方真係冇乜野好做

亦都冇乜特別野食

P.S.當地特產海葡萄,我個人真係覺得好難食!!!!!

全個旅程最好食.....我竟然覺得係呢個抹茶冰….嘻嘻

不過呢個地方勝在夠HEA (HEA到個個揸車都好慢,哈!!)

HEA得黎都要日日好好天至得.....

好在陽光小子野人雖然今次冇同行

但係都有"守護"我地,日日都好好天!!!!YEAH!!!!!

(註:野人出沒嘅地方90%都好好天)

旅程重點----->海洋館

我真係好鍾意睇魚!!!!

ESPECIALLY海豚,我真係會睇到唔想走嗰種!!!!

無論去邊度旅行我都要去當地海洋館

如果我唔係天生怕所有動物,我一定會去考潛水牌!!!!!

其實我都怕幾多野,除動物外,我仲怕火.....

我到而家都唔敢"撻"打火機!!!!!

所以今次喺沖繩放煙火,都係小虎玩多:P

呢個3B MAMA背後都係小虎,唔係我呀!!!!!!WAKAKAKA

SUPER THANKS小虎幫我寫呢個"3B MAMA"


超期待下次我同小虎嘅補補水、充充電之旅.....因為......

下次你地見到我地去就知點解喇.....哈哈哈哈~~~

沒有留言:

張貼留言