2013年11月29日 星期五

笑到胃痛慶生會

My Dearest ZaKi踏入3字大日子

上年主題"BLACK N WHITE",好容易預備!!!!

今年主題"OLYMPIC"

真係要花D時間諗諗著咩......

本來諗住做花式溜冰選手

但......個大脾V字位,真係太V

對於我呢位已是兩個小孩嘅母親,真係有D難HANDLE,嘻嘻~~~

最後我揀左化身成為男版體操選手AND抓舉選手WAKAKAKA

全晚都好飽

首先飲左呢個螺頭烏雞湯,已經3/4飽左

仲要食埋呢個盆菜

我真係"飽到不行"!!!!!!


加上全晚俾呢位"俄羅斯選手"嘅舞姿笑C左我

ON THE WAY HOME時,我真係有點點胃痛!!!!!

沒有留言:

張貼留言