2013年11月30日 星期六

優先場後的1881

"FROZEN", 12月14優先場......
因為SHE.MOM緣故,比優先場更優先地11月就有得睇:)

不過嚴格黎講,我地一家最多只係睇左1/4場

因為野人睇睇下話好驚,所以提早離場

野人唔係第一次睇戲

今次佢地驚,我估可能因為.....

1)因為塞車,我地遲入場,入到去已經好黑,冇時間俾兩隻野WARM UP

2)呢套戲嘅開頭部份都幾多位係黑忟忟,同佢地之前睇嘅戲好唔同

憑著呢1/4場戲,SORRY,真係唔知好唔好睇:P

戲就睇唔成,一場去到TST,去左閒逛野人好似未去過嘅1881 HERITAGE

唔知係咪因為TST呢個地方充滿強國特色

野人都即刻強國人上身,週街坐(好彩未至於踎喺地@@)

如果唔係強國人上身,就係雜技團員上身

入到架LIFT,一見到有D支架咁嘅物體

就即刻好似技癢,要週圍爬!!!!!

DIDI當日好熱衷俾我同虎爸影相

經常擺完POST叫我地兩老影佢,嘩哈哈哈

今年聖誕CHECK POINT又完成一個,GREAT!!! 

沒有留言:

張貼留言