2013年12月1日 星期日

嘉年華@維園...AGAIN

太陽非常猛烈嘅一個下午

約左哈哈一家來到維園




就係為左呢個東華三院嘉年華

因為聽講有小朋友最鍾意玩嘅彈彈床,仲要係FREE OF CHARGE!!!

等虎爸泊車期間,我地去其中一個攤位影左一張FUNKY PHOTO(又係FREE:P)

此攤位由一個名為"Image Pro 映誌高"社企負責(唔知同東華三院有冇關係)

"Image Pro"提供攝影、攝錄及宣傳品製作服務

詳情可去佢地FANPAGE睇睇

https://www.facebook.com/imagepro.se

影相小插曲:

話說雖然呢張相係免費,但係"Image Pro"一班年青人都絕對唔係HEA影

佢地勁想幫我同野人影到一張3個都望唒鏡頭嘅相(我心知梗係冇可能啦)

搞左好耐都影唔到(其實中間我已經講左幾次"都唔使影到佢地正面喇")

而當場其實係排左一條長長嘅龍!!!!!

我好尷尬阻住人地咁耐囉!!!!最後睇張相,大家都知影唔影到啦:P

影完相,3位男孩都按奈不住要除鞋玩彈彈床!!!!

排隊期間,3隻野突然傻左


GORGOR更達到無人之境!!!!!笑C我!!!!

其實免費野黎講,排隊時間都算好短

可能因為個彈彈SIR只可以SIR一次,可以縮短輪候時間

唔知點解GORGOR一排隊冇嘢做就要"R"肚皮@@

3隻野未排到,偷偷地喺個彈彈床邊玩住先

不過俾工作人員阻止左!!!!!呵呵~~~

終於入得去喇!!!!!


雖然呢兩張相朦到差D睇唔清楚野人

但係一定要POST出黎,因為佢地真係玩到非常狂野!!!!

男孩子真係NON-STOP,排排下隊又自創玩意!!

玩玩下,有個貌似我個女嘅小朋友加入!!!

真係幾似,又笑C我!!!!

當我地玩到最後呢個彈彈床

大會突然宣佈所有彈彈床要夠100CM高嘅小朋友先可以玩

突然改RULES,唔知係咪發生左意外

如果我地呢一刻先到,真係乜都唔使玩就要走LU.....
(3隻野都未夠100CM高,嘻嘻)




玩飽彈彈床,去練下手力,擲豆袋

分享M&M時間

呢3位小朋友以前喺NURSERY係茶點時間嘅"添食"BUDDIES!!!

所以嘉年華後,一定要食下嘢啦!!!

可惜GORGOR未食前,已經進入熟睡狀態!!!!!!

其實東華三院呢個嘉年華真係算唔錯

唔太迫人,又有嘢啱小朋友玩,仲要係免費!!!!!!

唔知係咪年年都有呢???

沒有留言:

張貼留言