2013年12月14日 星期六

童來賀聖誕。2013

野人婆婆+公公+潘姨姨
咁齊人喺銅鑼灣搞乜東東???

就係要去本年度最期待之聖誕節目

野人學校"童來賀聖誕"表演日

去年野人仲係NURSERY,要我同虎爸陪上台表演

今年已經可以同其他同學仔一齊大個仔大個女喺台上演出

食飽飯出發去表演嘅野人,都不忘再醫醫肚:P

好幸運地,由於虎爸係家教會成員

我地一班野人支持者都可以坐到最前排欣賞表演

由於唔係太想公開唒野人同學仔嘅樣貌

(我怕有同學仔家長唔鍾意:P)

所以表演嘅相AND VIDEO都唔公開喇

有興趣想睇野人精彩演出嘅好友們,可以PM我呀!!哈哈~~~

總之我係十分非常極之PROUD OF野人嘅演出

亦都無限感激+欣賞老師悉心嘅教導

可以將一年前嘅兩舊飯

教到今日成為識唱識跳識走位嘅小朋友

"童來賀聖誕"表演日一定係我每年最期待之聖誕節目:)

沒有留言:

張貼留言