2013年12月18日 星期三

關於2013 CHRISTMAS

自從野人開始返學

我視為聖誕節嘅日子再唔只係24-26號

而係跟足野人學校聖誕假期

總之聖誕假有幾長,聖誕節就有幾長,嘻嘻~~~

整個假期有10幾日咁長,一定要預備好節目同野人開心下!!!!

由於太多零零碎碎節目,所以來一篇"關於2013 CHRISTMAS"總結一下

(唔好話我得一篇HEA BLOG呀,體諒下,時間緊迫,2014就快殺到,嘻嘻)

野人學校聖誕假期前夕,一如往年

JOIN PTA返學校做SANTA-PARENTS派禮物
虎爸自從上年做完"濕水"聖誕老人

今年退位俾其他PAPA,同我一齊做聖誕平民,WAKAKAKA
有左上年經驗,我呢個聖誕平民同小朋友唱歌跳舞都好純熟

因為主打都係唱"HAPPY BIRTHDAY JESUS",呵呵呵呵

雖然野人比上年已經大個仔左好多

而且我已經同佢地講好我同虎爸會返學校派禮物

(其實上年都有講定俾野人知.....@@)

但係有左上年嚇到野人呆左經驗

今年我對野人見到我同虎爸嘅反應都持保守態度

兩個最初見到我地嘅反應都好開心

GORGOR仲主動舉手玩遊戲,嘻嘻

但後來因為老師專登想幫小朋友同自己嘅SANTA-PARENTS玩遊戲

最後因為咁,惹到DIDI唔多高興,喊左

其實我就唔多介意野人出唔出黎玩,我認為佢地自己鍾意咪會主動囉

不過我都明白老師係出於好意:)

好彩DIDI天生性格比較易氹

轉頭已經冇事玩緊,哈哈哈哈~~~~

P.S.真係唔好意思,我完全冇留意學校EMAIL,原來當日便服日:P

搞到野人著左校服,WAKAKAKA!!!

聖誕節其中一個重要環節就係同朋友相聚一刻

每逢聖誕都總有部份移居外地朋友回港

與小菊一年一聚@TST GREYHOUND CAFÉ

我專登MENTION TST,因為WEEKEND嘅TST真係超超超超多人!!!!

如果唔係我地約黎約去都約唔到一日FREE出黎

我都唔會咁自殺式WEEKEND出TST!!!!!!!!
(小菊,睇下我幾俾面你,WAKAKAKA)

12月除左有好重要嘅聖誕節,仲有"冬大過年"嘅冬至

今年冬至約左一個其實識於2012年

但唔知點解去到2013先突然發掘到互相都好投契嘅朋友--->哈媽

當虎爸喺屋企預備緊冬至邊爐

帶左3隻野去CLUB HOUSE放放電



返到屋企,哈哈繼續好專心玩玩具.....HEHEE (小孩永遠都係隔離飯香)

合照張相出自玉豆對手,其實真係唔需要再驚訝個QUALITY.....

但....我初初喺電話睇....OK的,一放電腦睇真係嚇親.....

其實都係我自己衰,唔應該再放任何希望喺玉豆影相呢件事上

大家放心,我唔會真係HEA到全部聖誕活動寫唒同一篇BLOG

野人聖誕BLOG陸續有來!!!!!!!

P.S.同上年目標一樣,希望唔使欠BLOG債到2014年!!!!FIGHTING!!!!!

沒有留言:

張貼留言